11 april 2009

Bill O'Reilly pakt Eminem aan

Rapper Eminem vindt het nodig om Sarah Palin op een ranzige manier neer te zetten in zijn video "We made you". Een klein stukje uit de tekst ; "I'll invite Sarah Palin out to dinner, nail her. Baby, say hello to my little friend." Nu lijkt dat misschien niet zo heel erg maar wanneer bijvoorbeeld een country zanger dit soort dingen zou zingen over Michelle Obama, dan zou voor de feministen de wereld te klein zijn en zou in alle media schande gesproken worden. In de clip van Eminem worden ook Jessica Simpson, Amy Winehouse, Britney Spears en Lindsay Lohan neergezet op een obscene manier.

O'Reilly heeft trouwens gelijk wanneer hij zegt dat alleen kinderen naar Eminem kijken en luisteren, welke volwassene koopt er een Eminem CD?

Kijk zelf maar even naar O'Reilly.





Naar mijn homepage

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben een man van 30 jaar uit Groningen en ik denk dat billy o reilly fout zit over palin eminem. als iemand problemen heeft met michelle obama zal dat zeker komen, plus de kkk is nog steeds bezig aanslagen te plannen lijkt me. dus het maakt geen verschil. en trouwens, ik koop dat album, niks mis mee.

Anoniem zei

Alsof Lindsay Lohan, Britney en Amy Winehouse zichzelf al niet genoeg op obscene wijze hebben geëtaleerd in het openbaar. Het is een sarcastisch liedje, wie dat niet snapt, neemt leven te serieus. En ik als 25 jarige en hoogopgeleid zal z'n album ook aanschaffen.

Volgers

Counter