31 juli 2008

Obama Facts



Naar mijn homepage

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Jezus, wat een suggestief filmpje. Welke republikein heeft dit gesponsord?

Anoniem zei

Suffestief? In mijn ogen liegen de beelden niet.

Anoniem zei

Zeker suggestief, zoals campagnes er in de VS altijd aan toe gaan. Toch valt het me op dat zeker 3/4, misschien wel meer, van de gebruikte nieuwsberichten in dit filmpje van Fox afkomen, die bekend staat om zijn conservatieve grondslag.

Fox kijkers staan er om bekend dat ze de werkelijke gang van zaken in de wereld niet echt doorhebben, dit is voornamelijk bekend geworden rond de Irak oorlog.

Anoniem zei

Goh, Cindy.

Ben je zo geschrokken van het filmpje over de schokkende waarheid omtrent de Bush-familie? Hmmmm... en je antwoord is dat je het bericht dan maar verwijderd? En als liberaal verwijder je me dan maar meteen helemaal zodat ik niet meer kan reageren?
Brrrrrrr..... wie is er nu triest te noemen?
Welja, dan zien we meteen je echte liberale gezicht. Meepraten en ja knikken mag, tegenspreken niet hahahaha.. geinig eigenlijk, dat je je door mij uit het veld laat slaan.
Gelukkig hebben de andere discussie-leden het bericht ook in hun mailbox kunnen lezen. Interessante reacties van een enkeling gehad. Had je kunnen lezen als je niet zo kinderachtig was geweest om me deelname aan de discussie te ontzeggen. ;)

Greeeeeetzzz... Iris.

Cindy zei

Respect, Iris, dat is waar het om draait. Wanneer je het bij discussiëren laat en persoonlijke denegrerende opmerkingen tegen mij of andere reageerders achterwege laat ben je meer dan welkom.

Anoniem zei

Hmmmmmmmmmmm... onthoud je dan van uitspraken als 'triest' en 'zielig' en spreek anderen erop aan als ze me 'hoer' noemen, al is dat dan een gelijkgezinde van je.
Ook kleinerend gedoe van jouw zijde of eerder genoemde persoon is niet acceptabel voor iemand die graag discussies wil leiden middels het schrijven van een blog. Maar ik vind het prima hoor. Je mag zelf censuur toepassen op jouw sites.
Leve de vrijheid van eenieder.

Irisssss.....

Cindy zei

Anonieme hyvers hou ik ook niet zo van, zo te horen zit er meer een eentandige ouwe zool achter de naam "Iris". Daag Iris. Fijn leven verder met je obsessieve manier van denegreren en je gelijk krijgen.
Iedereen is welkom in een discussie wanneer ze het "on topic" houden en afwijken van een onderwerp is prima, persoonlijk worden niet.

Anoniem zei

Hallo Cindy,
Zoals ik elders op jouw pagina's heb geschreven - ik heb dit filmpje trouwens niet bekeken - geloof ik niet dat Obama zo links is. Het zwaartepunt van het politieke spectrum in de VS ligt sowieso een stuk verder naar rechts dan in NL. De meeste Democraten hebben standpunten die je in NL bij de VVD aantreft. Er zijn wel linksere Democraten, zoals b.v. Edward Kennedy,die wellicht een meer sociaal-democratische inslag heeft. Hier komt nog bij dat de VVD atheistisch-liberaal is, terwijl je in de VS alleen maar president kan worden als je af en toe over God praat. Zo is Obama tegen het homohuwelijk, vermoedelijk omdat de meerderheid van de Amerikanen daar tegen is (alsof het heterohuwelijk hier in de VS zo'n succes in met een echtscheidingspercentage van boven de 50% in de meeste staten). Jij noemt de belastingverhogingen die Obama nastreeft, maar GW Bush heeft vooral belastingverlagingen gegeven aan de allerrijksten en de belastingen zijn hier sowieso aanzienlijk lager dan in NL. Obama is volgens mij ook niet zo zeer tegen mondialisering, maar tegen NAFTA, de vrijhandelszone tussen Cananda, de USA, en Mexico. Die heeft de VS veel banen gekost en ook Republikeinen zijn er niet erg kapot van. Ook wil Obama de defensiebegroting verder opschroeven, dat vind ik dan al met al toch niet zulke linkse denkbeelden.

Anoniem zei

Ach, je zult geschrokken zijn van enkele films waar je niet omheen kunt. Ook is het moeilijk discussie voeren met iemand die niet zo thuis is in de Amerikaanse politiek en diens geschiedenis.
Gelukkig ben ik nog een lekker jong ding en heb ik zoveel plezier in m'n leven waardoor ik geen tijd heb om te zeuren over fietsers die op de stoep fietsen. Ik zou ze aanklagen en op de boot naar guantanamo bay sturen.
Het valt me trouwens op dat je deelname aan jouw discussies meteen staakt als er feiten worden neergezet die jouw bij elkaar gezochte en verzonnen waarheden ontkrachten. Sssssst.... dan wordt Cindy lekker stil..

Irisssssssss.... met een mooi stralend wit gebit en een nog altijd lekker strak figuurtje ;-)

Anoniem zei

hey pssst Cindy heeft 4 kinderen, het mooiste gebit dat ik ooit heb gezien en haar figuurtje is om te smullen zo prachtig. Hier heeft ze geen bewerking voor nodig gehad wat bij die filmpjes wel nodig is geweest.
En naast het mooie uiterlijk heeft Cindy ook nog een leven waar ze nu even druk me is, zou jij ook eens aan moeten gaan denken, Irisss (waarschijnlijk een linkse ouwe draak verhult achter een schuilnaam)

Greetz Richard Schneider

Voor alle anderen, met kindjes die voor het eerst naar school gaan en een studie is het leven soms iets druk maar Cindy zal binnenkort haar blogs weer oppakken, misschien zelfs vanavond wel.

Cindy zei

aaah Ilse, je bent nog steeds niet over me heen :) Schattig! Wie weet krijg je ooit zelf kindertjes en maak je je ook druk als ze bijna onder een fiets raken omdat mensen te laks zijn om af te stappen. Mijn kinderen zijn mijn prioriteit nummer 1!!!!! :)
En Rich... :))

Anoniem zei

Aaaaah...alweer heerlijk uitgeslapen..
Rich heeft me door. Shit!
Nouja, jullie genieten van elkaar en het is zooooooo lief dat je het voor haar opneemt. Vrouwtjes hebben zo nu en dan een bevestiging en het gegrom van een mannetje nodig.
Heel traditioneel en conservatief, past wel bij het beeld wat ik inmiddels heb :)

Ach... ik laat jullie met rust. Jullie verdienen dat wel.
Pas op met oversteken en knal alle stoepfietsers af zodat we in een betere en veiligere wereld kunnen leven, met heeeeel veel controle zodat oude ééntanddraken geen belemmering vormen voor jullie geluk. En je weet het he? Rechts heeft voorrang.

Zzzzzzzzoennntjes voor jullie alle zes... En tot de volgende blog. Dan zal ik weer als vanouds inhoudelijk worden. Dan ben ik vast wel over jullie heen..
En kindjes wil ik niet hoor. Ik sjees liever onverantwoord over stoepen en houd me met andere dingetjes bezig. Studie allang afgerond en werken hoef ik gelukkig ook al niet als ik dat niet wil. Ik hou me lekker met charity bezig. Veeeeel leuker.
Ik ben een luxe-paardje. Ik mag van paps gewoon lekker genieten.

Nu alleen nog even kiezen waar jullie bij willen horen hoor. Neo-conservatief past het beste bij jullie want echt liberaal zijn jullie niet met al die regelzucht. (zucht)

Daaaaaaaaaggggggggggg

Anoniem zei

Deze is ook heel erg leuk!

Obama fact! He is the new President of the United States of America!

En Bush? De grootste ramp die Amerika ooit heeft getroffen. Geen enkele president kan deze ramp in één termijn een beetje rechtrekken. Dus op naar acht jaar Obama om nog iets te redden.
Republikeinen begrijpen niets van financiele kwesties en al helemaal niets van het 'gewone' volk.

Republican Fact!

Math

Volgers

Counter