14 oktober 2008

Paul de Krom woordvoerder integratie voor de VVD!


Als iemand de portefeuille van Henk Kamp op een goede manier kan overnemen is het Paul de Krom wel! Paul is nu woordvoerder Verkeer en Waterstaat en dat doet hij fantastisch. Uiteraard blijf ik het betreuren dat Henk Kamp uit de tweede kamer vertrekt maar wanneer ik alles eens goed overdenk kom ik tot de conclusie dat het geweldig is! Wie anders dan Henk Kamp is geschikt voor de Antillen? De reacties vanaf de Antillen zijn ook erg goed! En is het niet zo dat we nu een goed, helder, rechts, VVD geluid gaan horen vanuit Europa (Hans van Baalen) vanaf de Antillen (Henk Kamp) en uiteraard ook vanuit de tweede kamer. Wil je meer weten over Paul de Krom? Lees dan dit eens, omdat ik nogal een fan ben van deze man heb ik eens een blog aan hem gewijd. Bezoek hem ook vooral op hyves en lees zijn weblogs, die zijn briljant! Ik steek nooit onder stoelen of banken wie mijn favoriete politici zijn maar vooral voor Paul de Krom (en Arend-Jan Boekestijn) zie ik een prachtige toekomst omdat zij het juiste geluid op de juiste manier brengen!

Naar mijn homepage

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben blij dat Paul de Krom deze belangrijke portefeuille gaat doen voor de VVD! Veel succes, Paul!

Cindy zei

@Juliette.. ik kijk ontzettend uit naar de debatten en de weblogs :)

Anoniem zei

Ik ben ook benieuwd naar de inbreng van Paul de Krom. Maar eigenlijk zou ik graag eerst horen van Henk Kamp waarom hij de kamer verlaat, en vooral waarom nu. Krijgt hij intern de handen niet op elkaar voor zijn integratie nota, zijn ideeen hoe het moet met de vogelaarwijken, is zijn verhaal te rechts voor de huidige VVD. Dat is nu echt belangrijker dan de vraag wie hem op moet gaan volgen als woordvoerder in de 2e kamer. Ik ben een grote bewonderaar van Kamp. De man is zo akelig nuchter. wars van kapsones, kan zo goed uitleggen wat hij bedoelt. Zo'n man hebben we juist nu zo akelig hard nodig. En toch gaat hij weg. Dat is geen drama maar wel ongelooflijk jammer.

Volgers

Counter