01 oktober 2008

Van Herfkens naar Verdonk via John Deuss

Is het écht mogelijk? Ja hoor, heel makkelijk is de link te leggen. Lees eerst dit grote Herfkens onderzoek. Het lijkt niet op te houden. Ik was zo druk bezig met een artikel dat verschenen is in het Anitilliaans Dagblad (afgelopen Zaterdag) dat ik helemaal niet toe ben gekomen aan de schimmen achter Verdonk. Toch kwam de naam Pershore mij erg bekend voor. Dankzij de weblog geencommentaar weet ik het weer. Ook Pershore N.V. staat ingeschreven op Curaçao en wel op schottegatweg Oost 44 en de director is dus de Curaçao Corporation Company . Even in het kort, het is dus meer dan mogelijk dat Rita Verdonk centjes ontvangt van John Deuss. Het zou toch wel erg hilarisch zijn, ontvangt ze toch subsidie.. aangezien het appartement van Herfkens betaald is met ons belastinggeld aan Motjan N.V. (director is de Curaçao Corporation Company). Maar dan zijn er weer nieuwe vragen. Wat wil deze corporation met de Nederlandse politici? Waar zijn ze op uit? Is het puur toeval? Kom op Rita, vertel het eens!! En belangrijker, Herfkens.. vertel eens! Minister Verhagen, vertel eens! Ik wil nu toch wel wat duidelijkheid. Is dit nu écht allemaal puur toeval?

Bijgaand het artikel uit het Anitilliaans Dagblad. Flink uit het verband getrokken, maar toch.



Lees ook even mijn blog van vandaag over deze kwestie.



Naar mijn homepage

1 opmerking:

Anoniem zei

Wederom geef je met je stuk aan dat je helemaal niets begrijpt van de "Trust" wereld.

CITCO beheert vennootschappen voor honderden verschillende clienten.

CITCO is uitsluitend directeur en niet de eigenaar van de genoemde vennootschappen op Curacao!

Volgers

Counter