20 oktober 2008

De fictieve brandhaarden in Nederland


Volgens Max Westerman waren Joran van der Sloot, Mabel Wisse Smith, Fitna en Gouda fictieve brandhaarden. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om hele belangrijke en vooral gevoelige zaken af te doen als fictieve zaken?

Joran van der Sloot - Is Nathalee Holloway een fictief dood meisje? Waren de opnames fictie? Is de Emmy-Award van Peter R. de Vries fictie?
Mabel - Is het onbelangrijk om te weten waar leden van ons Koningshuis mee trouwen? Stel dat je een crimineel de koninklijke familie binnen zou halen. Ik moet er niet aan denken en ik vind het vanzelfsprekend dat geruchten worden uitgezocht.
Fitna - Om dit een fictieve brandhaard te noemen vind ik écht niet te geloven. De beelden waren absoluut geen fictie, was het maar waar!!!
Gouda - Vertel al die mensen die daar in angst leven maar dat wij hun ellende hebben opgeblazen, dat ze een fictieve brandhaard zijn. Ze zullen Max vast dankbaar zijn.

Wie de uitzending gemist heeft van Westerman's nieuwe wereld, hier is die uitzending te bekijken. Ik heb niet verder gekeken dan tot die opmerking. Ik heb Max Westerman best hoog zitten ondanks dat we vaak van mening verschillen maar met deze uitspraak trapt hij, naar mijn mening, echt hard tegen Nederland aan.
Naar mijn homepage

Geen opmerkingen:

Volgers

Counter