22 maart 2008

De anti Wilders demonstratie

Wat zou de reden zijn van de lage opkomst? Waarom waren er maar 1300 mensen (en waarom zegt de organisatie 5000?) Ik vind het totale onzin dat iedereen die niet op de dam stond dan maar gelijk een Wilders aanhanger is. De opkomst is erg zwak, daar ben ik het mee eens, dat zegt alleen maar dat Nederland misschien de vrijheid van meningsuiting iets hoger acht dan anti Wilders demonstraties, maar veel Wilders stemmers zullen er tussen de thuisblijvers niet zitten. Daar komt bij dat inmiddels Pasen op Kerst gaat lijken qua drukte in de winkels, paasontbijt en diner, veel mensen deden inkopen plus het feit dat het gewoon *** weer was vandaag ;) Over het algemeen zijn de VVD-ers altijd op de been als ze voor hun standpunten uit willen komen, dat blijkt wel.... zo dom van vooral Dijkstal.. zo dom. Ik vind het jammer dat Wilders uithaalt naar de VVD, maar ik vind het ook niet erg slim van een persoon als Hans Dijkstal om te spreken op een "anti Wilders" demonstratie. De opmerking van Wilders over Henk Kamp vind ik verschrikkelijk, in mijn ogen is Henk Kamp een man die voor meer dan 100% staat achter die dingen die hij zegt. Ik ben totaal niet anti Wilders hoor, maar ook niet Pro, ik heb eigenlijk helemaal geen mening over die man, behalve dat ik een aantal van zijn standpunten en die van de PVV wel goed vind, dat heeft meer te maken met het feit dat het rechts-liberale uitlatingen zijn! Maar dan kom ik weer op het punt dat Nederland (zoals Dijkstal ook al zei) te lang oogluikend heeft toegekeken naar hoe de radicale (of verveelde) Moslims zich uitten tegenover Homo's, Joden etc. dan ben ik weer hartstikke blij met Wilders en nog meer met Verdonk (die is iets genuanceerder) omdat zij toch Nederland wakker schudden en houden.
het is alleen zo jammer dat Wilders uitspraken doet die nergens op slaan of gewoon niet goed te praten zijn, zo zonde.... hij zou namelijk heel erg goed kunnen zijn en een ijzersterke partij kunnen hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

(n.a.v. je profiel op de zijbalk) Beste Cindy, Als "zwevende kiezer" heb je misschien wat aan de partijenwijzer. Zie ook
http://www.vvd-west.nl/archives/151

Ben benieuwd wat er uitkomt en of er ook nog wat PVV bij zit. Dat geeft helemaal niet. Als je maar VVD blijft stemmen - of beter nog - lid wordt/blijft. ;-)
Groeten uit het Vrije Westen.

Anoniem zei

Hai Maarten, lees dit eerst even :)

Opinie van een zwevende rechts-liberaal: Waarom deze blog?

Volgers

Counter