21 maart 2008

Osama is nog steeds boos?

Heeft de gemiddelde fundamentalist net een ticket naar Kopenhagen aangeschaft, kunnen ze omkeren naar Gaza, dit noem ik nu "politiek geneuzel" Osama kan een voorbeeld nemen aan onze kamer debatten, die gaan tenminste soms nog ergens over, de 5242628336484 moties van de PvD uitgezonderd. Ik vraag mij toch af of het Osama wel is, of zou hij toch al lang dood zijn? Waarom verklaart de CIA hem niet gewoon dood? Steevast ontkennen dat het om de stem van Osama gaat, eens kijken hoe daar op gereageerd gaat worden. Als hij nog leeft kan hij toch geen verschil maken, het is net het verloren familielid wat met kerst en verjaardagen even belt om flink te schreeuwen. Trouwens, schreeuwen en dreigen is een vorm van onmacht.

Ik ga mij bezig houden met het managen van mijn gezin, en het nieuws in de gaten houden, je weet het maar nooit, voor hetzelfde geld duikt bandje nummer 3 op en moeten de Jihad strijders hun ticket naar Gaza inruilen voor een ticket naar Amsterdam.

Vrolijk Pasen!

Geen opmerkingen:

Volgers

Counter