29 augustus 2008

Sarah Palin McCain's running mate!


Leer de nieuwe VP van Amerika alvast een beetje kennen. Deze mooie, slimme vrouw is de gouverneur van Alaska. Ze is jong (44) en staat haar mannetje. Ze zet zich in voor energie politiek (Heeey GroenRechts :) ) en ze is vrij sociaal. Ze kreeg de meeste stemmen ooit voor het gouverneurschap van Alaska. Verder heeft ze 5 kinderen en een leuke man!


Net als McCain noemt zij zichzelf een maverick. Verder is zij de tweede vrouwelijke VP kanidaat. Eerder, in 1984, nomineerde de democraten Geraldine Ferraro naast Walter Mondale. Uiteraard verloren de Democraten die verkiezingen tegen Reagan. Dus, Sarah zou wel eens de eerste vrouwelijke VP kunnen worden. Een hele slimme keuze van McCain. Leuk is het natuurlijk ook dat ze 3 jaar jonger is dan Obama. Al met al ben ik heel erg blij met deze keuze en ik denk dat het nu game, set & match is voor McCain! Even afwachten of de media in Nederland hier ook zo veel aandacht aan zal besteden.

Naar mijn homepage

25 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Cindy,

Weet je ook iets van haar standpunten over de punten waarover deze verkiezingen lijken te gaan? (Irak, energieopwek, terreur, immigratie).

Nu ik toch bezig ben. Jij hebt het hier over de running mate van McCain. Ondertussen is Van Baalen redelijk lyrisch over Obama! Nu is van Baalen niet de meest links georienteerde liberaal die ik ken. Kun jij me het enthousiasme van Van Baalen uitleggen?

Cindy zei

Ik zal een heel stuk plaatsen over de gezamelijke standpunten van McCain/Palin. Ik moet wel zeggen dat Palin de conservatieven flink zal prikkelen met haar standpunten over het homo huwelijk en abortus (zelf kreeg zij een 5e kindje met het down dyndroom). Ik moet eerlijk zeggen dat ik principieel ook tegen abortus ben, maar dat de vrouw de keuze moet hebben wanneer haar leven in gevaar is of zij is verkracht. Ik vind namelijk dat er een vrije keuze is om aan geboortebeperking te doen voor je zwanger raakt ;)

Van Baalen is geen Obama aanhanger hoor, dat zegt hij ook duidelijk. Hij is onder de indruk van de manier waarop het gebracht werd en wie zou dat niet zijn? Denk je eens in als je staat tussen 80.000 mensen die allemaal roepen "Yes we can!" wedden dat je geneigt bent om mee t edoen? Daar komt bij dat de Amerikanen een soort "drive" hebben waar je in meegesleept wordt. Dat is prachtig! Dat is Amerika!

Ik kom hier uitgebreid op terug, nu even naar de kids.

Anoniem zei

Ik ben benieuwd. Hij zal haar niet voor niets hebben gekozen. Wat ik moeilijk vind aan dit soort onderwerpen over de Amerikaanse politiek is dat de verschillen binnen de partijen veel groter zijn dan die tussen de partijen. Op het eerste gezicht zegt iemands partijkeuze dus vrij weinig.

Ik ga er van uit dat jij het ons allemaal piekfijn gaat uitleggen.

Cindy zei

Op de eerste plaats zijn het allemaal Amerikanen, democraat of republikein. Amerikanen hebben een bepaalde visie en The American Dream is niet voor democraten of republikeinen alleen. Ze delen die droom. het gaat er om wie die droom het beste uit kan leggen en 6 van de 10 keer liggen de uitslagen van verkiezingen zo vreselijk dicht bij elkaar dat het eigenlijk weinig verschil maakt voor de bevolking wie de "Next president" zal worden. De visie op Irak en Iran zal nu bepalend zijn, wie kan het beste de oorlog in Aghanistan en Irak tot een goed einde brengen? Wie is er het beste bestand tegen de druk van de Russen en Iraniërs? Maar ook de zorgverzekering speelt een grote rol. Wanneer je dan gaat kijken naar het percentage (3,9 %) van het aantal Amerikanen zonder zorgverzekering en je weegt dat op tegen de mensen die meer vertrouwen hebben in McCain als iemand die de oorlogen en druk het beste kan eindigen... dan lijkt het mij duidelijk wie er gaat winnen ;)

Maar dit is allemaal te mooi om in reacties te verstoppen en het kan een goede en leuke discussie losmaken, dus zodra ik de tijd heb zal ik er een uitgebreide blog over schrijven en de standpunten van de Democraten tegenover de standpunten van de Republikeinen zetten. Heel even zal ik dan neutraal zijn, haha.

In de tussentijd is het misschien leuk om de stemwijzer USA te doen. Ik ben het 95% eens met McCain, hoe verrassend ;)

Anoniem zei

Wat we misschien allemaal over het hoofd zien, en wat waarschijnlijk een grote oorzaak van het succes is van Obama, is het enorme gevoel voor show, en overdadig entertainment tijdens verkiezingen. Ik heb al eerder geschreven in reacties dat het niet alleen om de inhoud gaat in de politiek, maar ook om hoe het wordt gepresenteerd. ( lees; verkocht )
Laat ik je vertellen dat mijn eerste indruk van deze running mate van McCain is : " een TOP verkoopster "
Geweldige "looks" , dat is echt !!! belangrijk.
Ook in ons eigen land ontbreekt het aan vrouwelijke politici met meer dan alleen inhoud :-)
Klinkt heel glad, maar neem van mij aan dat het allemaal met elkaar verbonden is.en zeker net zo belangrijk !

Kaye zei

82% McCain!

Cindy zei

En nu is het wachten op Richard :D Die is hem nu aan het doen ;) Eens kijken wat de inhoud met hem doet, los van de looks!

Anoniem zei

mmm. 87 % McCain

Niet echt verrassend !

Cindy zei

Kijk! De inhoud wint dan schijnbaar toch van de looks.

Anoniem zei

Mc. Cain ;)

Kaye zei

Nou ga ik bepaald niet voor de looks van Mr McCain, maar ik heb me wel altijd afgevraagd wat de looks van Femke Halsema voor Groen Links en die van Fleur Agema voor de PVV hebben betekend...

Anoniem zei

Ik vind Femke wel vooruit gegaan qua looks, maar ik ben 95% overtuigd dat zij een hele foute tattoo op haar bovenarm heeft, ga maar eens goed op haar kleding letten, zelfs met 30+ graden :D En in het begin had ze wenkbrauwen die niets afdeden aan die van haar voorganger, haha.

Net Nova gekeken en wat een wereldmens zeg, die Palin! Ook de verslaggeving vanuit Denver was helder en goed. Gelijk wat mooie achtergronden. Ik heb een mooi nieuw voorbeeld ;)

Nu is het tijd om het bed op te zoeken, morgen weer vroeg dag.

Anoniem zei

Blijkbaar is mijn vorige reactie niet doorgekomen. Deze vrouw is tegen abortus, tegen homorechten en zelfs voor "intelligent design" onderwijs in de openbare scholen. Dus weer een typische rechts-radicale Republikein met verknipte religieuze denkbeelden. Ik begrijp niet waarom je daar als VDD-er voor zou zijn. Is het liberalisme niet atheistisch? De idee was nou juist dat je godsdienst en politiek niet moet mengen. Typerend ook weer dat McCain een vrouw met vijf kinderen heeft gekozen. Alle politiek in de VS, inclusief die van de Democraten, wordt met dezelfde weeige en sentimentele saus overgoten. D.w.z. wel zogenaamd gelijke rechten voor vrouwen maar je moet natuurlijk wel moeder zijn, ander tel je niet mee. Allemaal mooie mensen met mooie kinderen op het podium aan het einde van de conventie en naar iedereen zwaaien met een plastic grijns op je gezicht.

Anoniem zei

Nu blijkt dat een van Palins dochters (ze is 17) zwanger is, dat terwijl Palin alleen "abstinence only" wil laten onderwijzen op school. D.w.z. je moet wachten met seks hebben tot je gaat trouwen, behalve natuurlijk wanneer je homo bent, want dan mag je van haar niet trouwen. De VS doet het qua percentages abortus en tienerzwangerschappen trouwens een stuk slechter dan de meeste andere westerse landen. Kinderen vertellen dat ze zelf maar moeten weten wanneer ze seks hebben, als ze zich maar goed (en liefst dubbel) beschermen, daar moeten die Republikeinen niets van hebben. Als je homo bent kun je natuurlijk vanzelf "genezen" door Jezus te accepteren. Ik vind dit dus het grootste probleem met de Republikeinen, met je sommige van hun ideeen zou je het best eens kunnen zijn, maar al de conservatieve en fundamentalistische christenen met enge ideeen laten zijn voor mij niet aanvaardbaar.

Anoniem zei

1. Vlak na Palins benoeming tot running mate van John McCain bleek dat er een onderzoek naar haar loopt wegens machtsmisbruik. De gouverneur van Alaska zou een van haar ambtenaren de wacht aan hebben gezegd omdat deze weigerde de ex-man van Palins zus te ontslaan.

2. Er gingen geruchten rond dat de zoon die Palin vier maanden geleden kreeg niet van haar maar van haar dochter zou zijn. Om dit de kop in te drukken maakte de vice-presidentskandidaat bekend dat haar 17-jarige dochter al vijf maanden zwanger is en met de vader van het kind wil trouwen. De vader ziet dit echter niet zitten.

3. Palin blijkt voordat ze Republikein werd lid te zijn geweest van de Alaskan Independent Party, een partij die - niet verrassend - streeft naar een onafhankelijk Alaska.

4. Als burgemeester van het plaatsje Wasilla was ze bijna afgezet.

5. Palin zou als burgemeester een lobby-bedrijf hebben ingeschakeld om 27 miljoen dollar binnen te halen voor haar gemeente - terwijl ze claimt tegen dergelijke praktijken te zijn.

Een mooie start voor zo'n geweldig voorbeeld.

Bron: Trouw

Cindy zei

Ach ja de geruchtenstroom is flink op gang. Ik zeg niet dat ze perfect is ik zeg ook niet dat ik het voor 100% met haar eens ben maar het is wel een ijzersterke vrouw die pal achter haar standpunten staat en blijft staan.. en in dat opzicht is ze een geweldig voorbeeld!

Anoniem zei

Overigens is dat percentage onverzekerden iets van 15% en als je de onderverzekerden meetelt, kom je zelfs op 30% uit. De Republikeinen willen geen "universal healthcare" en de Democraten willen dat eigenlijk ook niet, in ieder geval gaat Obama's plan voor zorgverzekering volgens mij minder ver dan in NL. Dit is een heel groot probleem in de VS, je hier particulier verzekeren voor ziektekosten als de werkgever het niet aanbiedt is ontzettend duur.

Anoniem zei

Heb net Palins toespraak gezien. Deze vrouw komt heel goed over op tv, ze is jong en aantrekkelijk, ik denk een heel gevaarlijke tegenstander voor Obama/Biden. Toch is haar "appeal" denk ik vooral voor religieus rechts, gezien haar denkbeelden, dat is de reden dat McCain haar koos. Dat verhaal dat hij haar maar een keer ontmoette en in een soort van opwelling koos, is dat wel waar? Het lijkt een heel goed doordacht besluit.

Anoniem zei

Ik heb net vol verbazing je stukje over palin gelezen. Wat een onzinstukje zeg. Waar haal jij al die wijsheid over Palin vandaan?
Sociaal?
Goede energiepolitiek?
Slim?
Staat haar mannetje?
Lieftallige moeder?
Modern en ruimdenkend misschien ook nog?

Ze is een schande voor de zelfbewuste vrouw van onze tijd. Ik moet er echt niet aan denken dat deze uit de oude doos gelepelde vrouw ook maar één stap verder in de richting van het VP-schap komt.

Ik zie dat je ook ooit een grote voorstander van Verdonk was?
Hoe is het met je mensenkennis gesteld Cindy?
Lijkt het je niet verstandiger eerst wat informatie over nieuwkomers in te winnen alvorens ze de hemel in te prijzen?
Mensen zoals jou geven figuren als Palin net even die aandacht die ze nodig hebben om te kunnen springen. Dat ze achteraf een farce bleken is dan vaak al te laat en dan zie je de mensen die haar zo geweldig vonden ineens afhaken en de ene verontschuldiging na de andere zoeken. Of soms gaan ze zoals in jou geval de persoon in kwestie dan maar bashen, zoals je overduidelijk bij verdonk aan het doen bent. Maarja, berouw komt altijd achteraf en als het te laat is dan is het ook echt te laat.
Natuurlijk, van mij mag je een groot fan van Palin zijn maar ikzelf zou zo'n conservatieve engerd mijn hondje nog niet eens toevertrouwen.

Cindy zei

Beste Suzanne,

ik was een voorstander van Verdonk binnen de VVD, vanaf het moment van de lancering van ToN trok ik mij terug. Bashen? Nee hoor, een tegengeluid.

Palin ben ik nog altijd niet tegen, dat is mijn mening. Ik vind haar nog altijd een sterke vrouw en ben het met veel van haar ideeën eens, 100% is onmogelijk. Ik kijk langs haar religie maar dat heb ik al vaker uitgelegd.

Op het moment dat ik dit stukje schreef was ik de eerste in nederland die ook maar iets schreef over deze mevrouw Palin. Ik hou niet van achteraf dingen aanpassen dus dat doe ik ook niet. Dit is een eerste stuk en als je al mijn blogs leest krijg je vast wel een beter beeld van mijn mening. Ik vind verder dat je nu niet heel erg aardig reageert maar dat kan aan mij liggen. Als jij tegen Palin bent is dat jouw goed recht en jouw mening, kunnen we dan gewoon over praten :) Op die manier hou je het gesprek ook open. Ik was niet van plan te reageren maar doe het toch en hoop op een reactie terug.

Anoniem zei

Hallo Cindy

Waar ben je het mee eens?
Tot nu toe is er maar zeer weinig bekend vwb haar standpunten. Des te meer over al haar misstanden die langzaam op borrelen. Natuurlijk moet het e.e.a. nog hard worden gemaakt maar er is wel erg veel rook ontstaan. Een veenbrandje zal dan ook niet uitblijven denk ik en groter worden.
Het gedraai van haar, haar echtgenoot en haar medewerkers om niet/wel/niet/wel mee te werken aan het 'troopergate' onderzoek. Haar steun ten opzichte van de 'road to nowhere', het jagen op wild vanuit een helicopter waarbij ikzelf misselijk werd van de verschrikkelijke beelden van wolven die aangeschoten werden en voor half dood achter werden gelaten, het willen schrappen van de poolbeer van de lijst van beschermde diersoort om er op te kunnen jagen, het boren naar olie in natuurreservaten, het aanhangen van het creationisme, het willen verbieden van abortus waardoor ik als vrouw niet meer zelf mag kiezen of ik het door verkrachting verwekte kind al dan niet ter wereld wil laten komen, de oorlog in Irak die in opdracht van god wordt gezien door Sarah Palin, haar ontwijkende gedrag ten opzichte van de pers..... zucht, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat weegt bij jou zoveel zwaarder waardoor jij als moeder en moderne westerse en liberale vrouw al deze zaken voor lief neemt?

Ik las gisteren een artikel van een feministe in Amerika en ze verwoorde wat ikzelf nooit zo mooi had kunnen schrijven. Het is wellicht een beetje zuur maar is wel een doordringend artikel waarvan ik hoop dat het vrouwen aan het denken zet.

Eve Ensler, the American playwright, performer, feminist and activist best known
for "The Vagina Monologues", wrote the following about Sarah Palin:


I don't like raging at women. I am a Feminist and have spent my life trying to
build community, help empower women and stop violence against them. It is hard
to write about Sarah Palin. This is why the Sarah Palin choice was all the more
insidious and cynical. The people who made this choice count on the goodness and
solidarity of Feminists.

But everything Sarah Palin believes in and practices is antithetical to Feminism
which for me is part of one story -- connected to saving the earth, ending
racism, empowering women, giving young girls options, opening our minds,
deepening tolerance, and ending violence and war.

I believe that the McCain/Palin ticket is one of the most dangerous choices of
my lifetime, and should this country chose those candidates the fall-out may be
so great, the destruction so vast in so many areas that America may never
recover. But what is equally disturbing is the impact that duo would have on the
rest of the world. Unfortunately, this is not a joke. In my lifetime I have seen
the clownish, the inept, the bizarre be elected to the presidency with
regularity.

Sarah Palin does not believe in evolution. I take this as a metaphor. In her
world and the world of Fundamentalists nothing changes or gets better or
evolves. She does not believe in global warming. The melting of the arctic, the
storms that are destroying our cities, the pollution and rise of cancers, are
all part of God's plan. She is fighting to take the polar bears off the
endangered species list. The earth, in Palin's view, is here to be taken and
plundered. The wolves and the bears are here to be shot and plundered. The oil
is here to be taken and plundered. Iraq is here to be taken and plundered. As
she said herself of the Iraqi war, "It was a task from God."

Sarah Palin does not believe in abortion. She does not believe women who are
raped and incested and ripped open against their will should have a right to
determine whether they have their rapist's baby or not.

She obviously does not believe in sex education or birth control. I imagine her
daughter was practicing abstinence and we know how many babies that makes.

Sarah Palin does not much believe in thinking. From what I gather she has tried
to ban books from the library, has a tendency to dispense with people who think
independently. She cannot tolerate an environment of ambiguity and difference.
This is a woman who could and might very well be the president of the United
States. She would govern one of the most diverse populations on the earth.

Sarah believes in guns. She has her own custom Austrian hunting rifle. She has
been known to kill 40 caribou at a clip. She has shot hundreds of wolves from
the air.

Sarah believes in God. That is of course her right, her private right. But when
God and Guns come together in the public sector, when war is declared in God's
name, when the rights of women are denied in his name, that is the end of
separation of church and state and the undoing of everything America has ever
tried to be.

I write to my sisters. I write because I believe we hold this election in our
hands. This vote is a vote that will determine the future not just of the U.S.,
but of the planet. It will determine whether we create policies to save the
earth or make it forever uninhabitable for humans. It will determine whether we
move towards dialogue and diplomacy in the world or whether we escalate violence
through invasion, undermining and attack. It will determine whether we go for
oil, strip mining, coal burning or invest our money in alternatives that will
free us from dependency and destruction. It will determine if money gets spent
on education and healthcare or whether we build more and more methods of
killing. It will determine whether America is a free open tolerant society or a
closed place of fear, fundamentalism and aggression.

If the Polar Bears don't move you to go and do everything in your power to get
Obama elected then consider the chant that filled the hall after Palin spoke at
the RNC, "Drill Drill Drill." I think of teeth when I think of drills. I think
of rape. I think of destruction. I think of domination. I think of military
exercises that force mindless repetition, emptying the brain of analysis, doubt,
ambiguity or dissent. I think of pain.

Do we want a future of drilling? More holes in the ozone, in the floor of the
sea, more holes in our thinking, in the trust between nations and peoples, more
holes in the fabric of this precious thing we call life?

Eve Ensler
September 5, 2008

Ik ben zoals gezegd dan ook heel benieuwd waar jouw steun voor Sarah Palin op gebaseerd is, behalve dat ze in jouw ogen sterk over komt. Ikzelf zie in haar een alles behalve sterke vrouw maar eerder een beetje verknipte vrouw.
De toon van Suzanne is aan de stevige kant maar ik kan haar geen ongelijk geven.

Groetjes, Carin

Anoniem zei

Oke Cindy,

Zoals je ziet reageer ik op je uitnodiging. Maar wat wil je me vragen? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je reactie op het stukje van Carin. Erg to the point vind ik.
Maar het is ineens erg stil. Komt dat omdat je geen goede argumenten hebt?
Verder ben je wel druk om Obama steeds negatiever neer te zetten op je hyve met de meest rare onzin. Een wat meer kritische houding ten opzichte van je heldin zou misschien ook niet verkeerd zijn. Dus komop, wees een vrouw met ballen en geef een antwoord op de vragen van Carin zou ik zeggen. Dan weet ik ook meteen waar jij staat.

Cindy zei

Tja, jagen zou ik nooit aan beginnen maar in sommige gebieden op deze wereld is het normaal. Die mensen zijn daar mee opgegroeid. Boren naar olie.. waar dan ook, lijk tmij geen slecht idee. Afhankelijk worden van de oliestaten is prioriteit nummer 1. Waarom olie kopen terwijl je het zelf hebt? Zo mag er, wat mij betreft, best meer naar gas geboord worden in onze waddenzee. het gaat namelijk erg slecht met onze voorraad.

Tegen abortus, ik ben ook tegen abortus behalve wanneer het om een misdrijf gaat of wanneer het leven van moeder en/of kind in gevaar is. Ik vind namelijk dat je in andere gevallen voor het zwanger raken de vrije keuze hebt om wel of niet voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Waarom een leven beeindigen? Maar verder is het de keus van de vrouw, dat is mijn standpunt. McCain is niet tegen abortus dus het zal het nooit halen. Dit is extra aangedikt om de stemmen te winnen van de échte conversatieven.

De reactie van Carin heeft trouwens mijn email niet bereikt en als ik al mijn topics dagelijks langs zou moeten lopen dan ben ik ik de hele dag bezig ;)

Ik geef wel een tegengeluid tegen Obama ja, dat is toch mijn goed recht? Ik kan die man niet uitstaan. Hij is de Amerikaanse versie van Wouter Bos, in mijn ogen, en die kan ik ook niet uitstaan. Het gedraai is té erg. Obama is een gevaar voor de vrijhandel. Ik ben het absoluut met McCain eens dat je nooit met dictators aan tafel gaat zonder voorwaarden te stellen, dat is de enige manier.. kijk naar Reagan met de Russen en vergelijk dat met Chamberlain en Hitler.

Ik wacht het debat af van de komende week tussen Palin en Biden en het tweede debat tussen McCain en Obama en dan zal ik er nog eens opnieuw over schrijven.

Over al die geruchten, die gaan er over iedereen maar die van Palin worden in Nederland even extra belicht aangezien Obama een soort god is ;) Je kan toch niet ontkennen dat er veel meer positieve aandacht naar Obama gaat? Ook wanneer hij fout zit (en dat zit hij nogal vaak, neem het laatste geval... Kissinger, die heeft idd nooit gezegd dat een president zonder voorwaarden met Ahmadinejad aan tafel moet... dat soort dingen zijn gewoon een onderdeel van een raar spel en ze hopen dat de helft van de kijkers de waarheid nooit zal horen).

Maar ik wacht Donderdag af. Oh, en als je mijn mening af blijft doen als onzin dan zie ik het nut niet om verder nog te reageren. Een mening is een mening en die kan je respecteren en tegenspreken maar nooit afdoen als onzin.

En nu moet ik écht boodschappen gaan doen!!

Anoniem zei

Beste Cindy,
Ik spui hier even wat gedachtes over al het geschrevene:

Als je principieel tegen abortus bent , ben je er dus ook tegen dat de vrouw wel de keuzemogelijkheid moet hebben wanneer zij bijv. is verkracht (je spreekt jezelf hier tegen)


Wat voor zin heeft het trouwens het percentage Amerikanen zonder zorgverzekering te vergelijken met het percentage Amerikanen dat McCain oorlogen eerder (goed)ziet beeindigen...? Ik snap dat je hier Obama en McCain aanghangers tegenover elkaar "probeert" te plaatsen, maar ik denk niet alleen dat de mensen zonder zorgverzekering zelf hun lot aantrekken. Er zijn echt veel Amerikanen die het zorgstelsel anders willen.

Daarnaast:
Er zou wel een eigen verantwoordelijkheid moeten zijn, maar mensen overzien nu eenmaal niet altijd alle risico's en besteden het geld dan liever ergens anders aan. Na een ongeval of een lang ziekbed zit je dan zwaar in de problemen. Dan is het toch gewoon veel beter een verplichte zorgverzekering in te stellen.

Een mening hebben mag altijd, maar die behoort altijd onderbouwt te zijn met argumenten. Niet met drogredenen als: "Ik geef wel een tegengeluid tegen Obama ja, dat is toch mijn goed recht? Ik kan die man niet uitstaan. Hij is de Amerikaanse versie van Wouter Bos, in mijn ogen, en die kan ik ook niet uitstaan. Het gedraai is té erg. Obama is een gevaar voor de vrijhandel."
Je mag je wel wat meer nuanceren...

Wat is er zo goed aan om achter je standpunten te blijven staan. Als je je vergist, en dat is heel menselijk, is het alleen maar goed je ongelijk toe te geven. Je moet toch altijd blijven nadenken, een mens kan nooit alles overzien en zal daarom vaak zijn standpunten moeten aanpassen.

Anoniem zei

En Cindy bleef na de laatste reactie van 10 oktober oorverdovend stil.......

Ze blijft stilzwijgend achter haar mening en de grootste blunder van de republikeinen ooit staan. Alles is uitgezocht en aan deze hele dame kleeft alleen maar troep, bedrog en nog veel meer. Vooral een vrouw om achter te blijven staan, je standpunt niet wijzigen en vooral niet tot inzicht komen.

Mevrouw Herfkens is niets vergeleken met deze bedriegende trol. Benieuwd of je een stukje gaat weiden aan het uitgavepatroon van Sarah Palin. Als het je niet lukt om een aantal feitjes naar boven te halen dan lever ik ze graag voor je aan.

Chapeau Cindy. Vooral eerst roepen en dan pas denken of nieuws vergaren.

Volgers

Counter