21 september 2008

Even lachen!


Opeens heb je het!! Je wordt Minister van Buitenlandse zaken. Ik weet dat mijn spelling veel te wensen overlaat maar ach.. wat maakt het uit. Als we naar de website van onze huidige minister van BUZA gaan zien we dat je best een grammaticaal misbaksel mag zijn in zo'n functie.

Neem de introductie...

"Op deze pagina ziet u waar ik ben, en waarmee ik me als minister van Buitenlandse Zaken op dit moment mee bezig houdt. Zoom in op het landkaartje en de locatie, de plaats en het land waar ik me bevindt, komen in beeld. Lees de korte berichten die ik verstuur, en u krijgt een indruk van mijn dagelijkse werk. Via de links kunt u dieper graven naar de internationale politiek en de ontwikkelingen in de wereld die Nederland aangaan."

Ik mag toch hopen dat Verhagen dit niet zelf heeft geschreven :D :D Wanner je op Lees verder klikt is wel duidelijk dat BUZA verantwoordelijk is voor de website.
Zeer slordig.

Naar mijn homepage

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Lees de reacties onder zijn (Verhagen) laatste blog... ik dacht het, zij schreven het.
Beschamend blogs met verhaaltjes over de buitenkant en verder totaal inhoudsloos.
Waar is hij mee bezig? Wat zijn de punten, wat zijn de mensen die hij gaat aanspreken...
En hier gaat het nu over spellingsfouten, wederom niet om het inhoudsloze werk van onze minister van BUZA...

Cindy zei

Nou, beste Nina. Ik heb 3 blogs volgeschreven over Herfkens dus als je meer wilt weten over het werk van BUZA.. lees die maar!!

Anoniem zei

O ja, het huurcontract van Herfkens, over wereldproblematiek gesproken...

Cindy zei

Dit gaat heel veel mensen aan, hou het maar eens in de gaten.

Wereldpromblematiek, inderdaad!!!!

Cindy zei

Oh en je weet dat mijn speurwerk goed is, met Enait zat je er ook naast ;)

Anoniem zei

Was inderdaad goed om je stukken te lezen (I,II en III). Interessant, je zoekwerk. Veel dingen tegengekomen.
Nu weet je dat de wereld zo in elkaar zit. Is je overtuiging dat politiek dit aan kan pakken?

Ik heb misschien nog een interessant stuk voor je, afgelopen week kreeg ik de link van iemand, over libertarisme:

http://www.quebecoislibre.org/07/071111-4.htm

Heeft hier niet zoveel, dan wel alles mee te maken.

Anoniem zei

Op welke punten zat ik ernaast wat betreft Enait?
Als je mij begrepen en gevolgd had hier en op bijvoorbeeld NUjij, had je gezien dat ik er niet zo naast zit als jij hier suggereert (tenzij we er allebei naast zitten).
Door opmerkingen te maken en vragen aan je te stellen probeer ik met je mee te denken over de kern van het probleem.

Ik vind nog steeds dat je door te wijzen op spellingsfouten de aandacht naar het verkeerde gaat.
Ik ben net teruggekomen op mijn eerste opmerking over Herfkens. In dit geval geldt: het is exemplarisch voor wat er in de top gebeurt. Goed dat je daar aandacht aan besteedt, door het laatste bericht raakte ik een beetje ontmoedigd verder te kijken dan mijn neus lang is.

Cindy zei

Hai.

Ik begrijp je wel hoor maar als je eens weet hoe vaak Minister verhagen ter sprake is gekomen de afgelopen weken dan begrijp je wellicht beter dat het heerlijk is om ook eens iets lachwekkends voorbij te zien komen. Ik leef tegenwoordig met koffie, cola en google en .. Verhagen, dit was zo'n welkome afwisseling.. immers.. lachen is erg gezond!! Je kan me niet vertellen dat het niet even een glimlach op je gezicht heeft gebracht ;)

Ik ben er nu weg van, misschien tot later!

Anoniem zei

Ik hoop dat je nog terugkomt op je opmerking over mij i.v.m. de discussie over Enait. Die vind ik misplaatst.

Anoniem zei

Via wilders en rita probeert de vvd het gat dat op rechts door Fortuyn ontdekt en geactiveerd werd nog even snel te verzilveren dan wel via hun zogenaamd afgescheiden vvd-ers (want dat blijven het!) in het rechts-'libelrale' kamp te manipuleren. Stel je toch eens voor dat er weer zo'n ongecontroleerde politicus buiten de ons kent ons soort kringen opstaat die de schijndemon-cratuur (bewust zo gespeld) van 'onze' in de achterkamertjes 'polderende' demon-craten weer schaamteloos in hun hemd zet dan wel ontmaskert? Om nou als politiek 'establishment' weer een politieke moord op een buitenstaander te plegen valt binnen zo'n korte tijdsbestek maar al te veel op. Dat kan en zal geen 2e keer meer gebeuren omdat de politieke macht in dit land zoals overal op onze aardkloot via erfrecht wordt doorgegeven en in bepaalde geldcreerende handen wordt gehouden... Zoals ik dat allang weet is de politiek niets meer of minder dan het weten op te vangen en vertegenwoordigen van de economische belangen van een HELE kleine stinkend rijke 'elitaire' minderheid, die als het even kan zo klein als maar mogelijk dient te worden gehouden. Als daarvoor volksverlakkers (aardse-drek-prostituees) van links tot rechts uit de politieke lijken kast getrokken moeten worden, dan zijn die het liefst nog een beetje-BOEL hypocriet maar dan wel 'groen'(ex-pvda-ster halsema), 'sociaal' (sp) of ophitsend (pvv zio-trekpop) zeer snel gevonden. Als ze maar WEL via perverse machtsrituelen ingewijd en gecontroleerd worden door de establishment neder-politieke monarchisten. En die kennen geen linkse of rechtse politieke kleur die toch niets te maken kan hebben met DE geld uit het niets bijdrukkende en daardoor slavenpotentieel behoudende maar er nooit genoeg van hebbende gouwen junkies. Met de dood van Fortuyn zagen 'onze' volksmenners dat er op rechts ook nog grote manipulatieve mogelijkheden lagen en dus werden alleen hiervoor de zogenaamde afgescheiden verradelijke politieke hoeren uit de rechts 'liberale' poppenkast getrokken. Ik geloof dat deze khazidische zionistische trekpop in december bij zijn 3-jaarlijkse audientie daar in tel-aviv met zijn zionistische instructies de 2e kamer weer via doorzichtige anti-moslim retoriek en manipulerende hoenderknuppeltjes naar de pijpen van zijn bankierende judeo broodheertjes zal mogen laten dansen... (zie links)

http://verbaljam.nl/?itemid=2870

http://buitenland.nieuws.nl/525390/Spreekbeurt_Wilders_in_Israel
Bron:
http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2008/09/show-stand-up-k.html#comments

Kaye zei

Ach ja... Vandaag (of was het gisteren) ging de minister van defensie, ons aller Eimert van Middelkoop er zachtjes overheen door te beweren dattie zo blij was dat hij nooit in dienst hoefde... Het was toch niet echt iets voor hem, die militaire wereld en hij had zich er niet thuisgevoeld...

Ik vind de uitspraken van de minister vergelijkbaar met een minister van Landbouw en Visserij die zegt dat hij blij is dat hij niet op 't platteland hoefde te wonen omdat het boerenvolk hem wat te ruig was...

Hij valt hiermee zijn personeel wel heel erg af! En trouwens ook al die mensen die wel hun dienstplicht hebben vervuld, die tegen heug en meug in een leger terecht kwamen waar ze helemaal geen zin in hadden. Het is inderdaad, zoals Eimert zegt 'een heel ingrijpende plicht', maar zeker in die tijd ook erg belangrijk. Maar dat een politieke carriere hem meer lag vind ik een zeer zwak excuus. Er zullen duizenden jongens geweest zijn die een carriere als student, automonteur of groenteman meer gelegen had dan als infanterist op de Noord Duistse laagvlakte. Die jongens deden ook hun plicht. De minister van defensie niet. Zijn belang was groter dan dat van al anderen? Denk het niet!

Ik vind dat vooral die 'Persoonlijke Onmisbaarheid' van een politiek functionaris (hij fractieassistent of zo) stinkt. Politieke functies zijn niet onmisbaar, de minister had gewoon gebrek aan karakter. Hoe heeft hij dat geregeld? Vreemd hoor... ik proef verregaand achterkamertjes geregel.

Juist van minister van dit departement mag je plichtsbetrachting verwachten. Daarin heeft hij gefaald.

Anoniem zei

Cindy, je hebt er kennelijk geen antwoord op of gaat het niet geven. De vragen die ik graag van je beantwoord had gezien, beantwoord je niet.
Je zet mij met je opmerkingen in een vreemd perspectief naar andere lezers. Daardoor heb ik niet de behoefte nog langer te reageren.
Succes met je blogs, het was goed ze te lezen, wie weet kijk ik er nog eens naar.

Cindy zei

OOOh, Nina, ik was je vergeten!! Weer zo kort door de bocht zeg, wat is dat toch? Je wilde weten waar ik doelde met het Enait verhaal. Je vond het nodig om mij af te branden en bekeek het vanuit zijn standpunt, je vond hem wel meevallen en verdedigde alles. Dat was mijn punt, dat je daar toch ook op terug moest komen.

Ik vind dat je een stukje tekst ook eens vanuit een humoristisch oogpunt kunet bekijken, zie nogmaals de mega smiley... niet alles hoeft altijd maar serieus te zijn en niet alles verdient het om vanuit beide oogpunten bekeken te worden. BUZA, Herfkens en Enait zijn daar goede voorbeelden van.

Volgers

Counter