05 september 2008

Speech John McCain













Naar mijn homepage

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond McCain toch niet zo geloofwaardig v.w.b. zijn hameren op alles wat de afgelopen 4-8 jaar is misgegaan in de VS. Tesnlotte was het zijn eigen partij al die tijd in het Witte Huis.

Kaye zei

McCain...niet echt een begenadigd spreker, maar man wat een persoonlijkheid! Redelijk stereotype militair leider en dat is hij altijd gebleven. Persoonlijk mag ik dat zeer!

Goed dat hij ook het establishment van de GOP aanpakt. Dat maakt zijn commentaar op DC in het algemeen en de Big Government pluche plakkers geloofwaardiger.

Maar wat zijn nou concreet zijn plannen? Ik hoor een heel stel klassiek liberale standpunten en standaard reacties op de status quo. Maar dat wisten we al van hem. Of is het nog te vroeg om concreet te worden. Kan taktiek zijn, dat weet ik niet.

Hij is in ieder geval zinnig over Iraq en 'Stan. Maar hoe denkt hij over de kredietcrisis, over het in orde brengen van de overheidsfinancieen (à la Zalm?) en onderwijs (Belangrijk bij Palin, maar wederom: Hoe dan?).

Ik ben benieuwd en geinteresseerd. En...oh ja...zwaar op zijn (en haar :P ) hand.

Cindy zei

McCain is iemand die erg goed kan samenwerken met de Democraten, dat vind ik een plus. Verder vind ik hem juist wel een goede spreker, niet kapot getraint gewoon puur. Zijn plannen zijn wel om het overheidtekort weg te werken, dat geeft hij ook aan in zijn speech. Trouwens de acceptance speech is niet echt om al je standpunten te uiten meer om je aanhang een goed gevoel te geven.

De standpunten komen goed naar voren in de interviews en de debatten (ik zit al klaar voor het Palin - Biden debat, dat wordt vuurwerk!) ik denk, persoonlijk, dat McCain de vleor aan gaat vegen met Obama.. maar ja, ik heb een vooroordeel.

Trouwens, McCain's leeftijd kan ook niet meer als een excuus gebruikt worden, die moeder van hem is nog mega fit en al 96 :D

Oh ja, het onderwijs wil hij regelen door mensen meer vrijheid te geven in de keuze van een school en de slechte leraren er uit te schoppen. Zoiets, eigenlijk veel VVD punten. Zowel in de Palin als in de McCain speech. Vonden jullie dat ook?

En Rodolf, ik vond hem behoorlijk hard over de gevestigde republikeinen, vooral zijn comment over dat we ook de namen zullen weten van de corrupte lui deed mij goed!

De laatste woorden waren bijna historical en hoe hij Reagan's woorden gebruikte over Iran en Rusland.

Ja, ik vind hem top, maar dat mag duidelijk zijn ;)

Volgers

Counter