03 september 2008

Rita Verdonk Zwaar in de Problemen!

Rita smeekt om hulp, wie kan haar helpen? Ze kan niet meer verder en al haar plannen lopen vast.
Rita heeft namelijk geen gummetjes.

Lees zelf de nieuwsbrief..


03-09-2008
Beste lezer,

Sinds kort hebben we een echt hoofdkwartier voor Trots op Nederland in Den Haag. Een belangrijke stap waarmee we de uitbouw van de organisatie een enorme boost kunnen geven. We zijn momenteel druk bezig met de inrichting van het kantoor, en we hebben nog een aantal dingen nodig.

Hieronder volgt een lijstje van wat we nog nodig hebben. Indien u ons daarmee kunt helpen, stuur dan even een mail naar vrijwilligersorganisatie@trotsopnederland.com. Geef dan even aan welk(e) item(s) u kunt leveren, hoeveel, en of u wilt dat we ze komen halen of dat u ze komt brengen of laat opsturen.

Nietmachines + nietjes
Paperclips,
Blocnotes
Gummetjes
Puntenslijpers
Memoblocjes
Potloden
Papier/afvalbakken
Bureaulampen
Papiervernietiger
Telefooncentrale + telefoons
In/uitbakken voor de bureau's voor post etc
Kleiner vergadertafel + 4 stoelen
Een zitje voor de ontvangstruimte
Een industrieel koffiezetapparaat,
Grote afvalbak voor in de keuken
Dus graag uw aanbod naar vrijwilligersorganisatie@trotsopnederland.com!

Met hartelijke groet,

Rita Verdonk


Beste Rita, ik heb hier nog 3 potloodjes en wat nietjes, kom ze maar halen :)
Naar mijn homepage


En voor de mensen die denken dat het een vervroegde 1 April grap is...(wat ik jullie niet kwalijk kan nemen) hier een screenshot.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

beste Rita,

Ik heb nog een puntenslijper, pas 2 keer gebruikt.
en een z.g.a.n. paperclip iets verbogen.
Gratis af te halen.

Groetjes,

Richard

Anoniem zei

Dit is een grapje neem ik aan...?

Cindy zei

NEEE Echt niet!!! Dit kwam ECHT per email.. wacht ik zal een screenshot plaatsen :)

Kaye zei

*Kreun* Dat meen je toch niet, he? Eerst zo'n poenerige fundraiser op de cruisship terminal en nou dit...

Maar goed. Het is in ieder geval eerlijk.

Vraagje: Hoe is de PVV gefinancieerd? Zit de Mossad daar achter of zo?

Cindy zei

De PVV pakt het allemaal iets minder grof aan ;) Maar Rita had ook gewoon een partij kunnen beginnen, dan had ze subsidie gekregen!

Anoniem zei

Ze is niet rechts, ze is niet links, ze is slechts slinks...

Frans zei

OK Ik kan me de reacties van de VVD diehards hier voostellen..Ik zou ook niet op har stemmen.maar ik mis welde erkinng dat ze VVD stemmers heeft weggelokt met standpiunten welke door de Huidige VVD onderr Mark Rutte nog steeds niet onderkend worden.
Rita zwartmaken is één...haar stemmen terugwinnen is nog niet gebeurd.

Cindy zei

Beste Frans, ik ben zo een voormalige Rita aanhanger :D Dus het lukt wel degelijk! Zij kreeg mijn stem tijdens het lijsttrekkercircus, zij kreeg mijn stem tijdens de verkiezingen in 2006 maar ze heeft mij ontzettend teleurgesteld.

Cindy zei

Maar over welke standpunten heb je het? Kun jij mij één origineel standpunt van Rita Verdonk noemen?

Ok, eentje dan, "handen schudden moet verplicht worden en verankerd in de grondwet" ;)

Volgers

Counter