10 september 2008

Het einde voor Obama


Beste meneer Obama, tot mijn grote spijt moet ik u meedelen dat u niet de nieuwe president van de Verenigde Staten van Amerika gaat worden. Dit heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat u eigenlijk een moslim bent, niet in Amerika bent geboren, niet van uw vaderland houdt, Sarah Palin neerzet als een varken, een hele foute running mate heeft gekozen, Marxistische neigingen heeft en het heeft ook niets te maken met uw huidskleur. U bent de grote verliezer vanwege een reden die vele malen erger is dan bovenstaande. U bent namelijk het populairst in Nederland! De feiten bewijzen dat de Nederlanders niet zo een hele goede smaak hebben wanneer het aankomt op talent dat het in buitenland goed zou moeten doen. Ik weet niet of u wel eens naar onze Premier heeft gekeken? Al doet hij het goed bij CNN, niemand kan zijn naam onthouden en hij krijgt niets voor elkaar. U doet het toch ook leuk bij CNN? Terug naar de smaak van de Nederlanders en het verliezende effect. Luister voor de grap eens naar wat Nederlandse inzendingen voor het Eurovisie songfestival. Ooit was er een internationale Idols wedstrijd, onze Jamai eindigde als laatste... Heeft u wel eens gehoord van Frans Bauer en Jan Smit? Niet? Helaas, dan kunt u net zo goed de handdoek in de ring gooien.


Naar mijn homepage

60 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien helpt enige context voordat je weer allerlei idiote conclusies trekt?
http://www.youtube.com/watch?v=GBmd_OujjKM

Cindy zei

Comment bij het youtube filmpje...
"Watch the crowd reaction, they know he's talking of Palin"

Welke idiote conclusies beste Ketsman?

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=yVMbnF9-l5w

Cindy zei

Public Enemy? leven die nog? Die waren "in" toen ik nog erg jong was :D Moest iedereen een "troop" trainingspak. Dat is uuuh 19 jaar geleden :p

Anoniem zei

'Welke idiote conclusies beste Ketsman?'

Dat hij het over Palin heeft om te beginnen, de rest wordt door de PE-link beantwoord.

Anoniem zei

Maar de boodschap van dat nummer is nog steeds actueel, mijns inziens.

Anoniem zei

Anders ga je toch wat vuil spuien over Palin? Materiaal genoeg zou ik zeggen.

Cindy zei

Het is duidelijk dat hij op Palin doelt en dit gaat hem veel stemmen kosten, half Amerika valt over hem heen, jammer voor hem. gelukkig voor Amerika en de rest van de wereld.

Cindy zei

En nee, Ketsman, van de tegenpartij zijn er al genoeg. Palin is geweldig en ooit is zij de president van Amerika :)

Anoniem zei

Nergens hoor ik hem zeggen dat hij het over haar heeft, het is blijkbaar wat je wilt horen.
Dat geldt ook voor de enorme berg Palin-materiaal die jij blijkbaar niet wilt zien.
Ik zou zeggen, kijk het songfestival er nog eens op na, volgens mij is dat ook een belediging aan het adres van Palin,...ofzo.

Cindy zei

En toch vind ik je best schattig ;)

Anoniem zei

Hmmm, blijkbaar doe ik toch iets fout.

Cindy zei

Weet je wat? We praten een andere keer verder, ik ben jarig vandaag en dat ga ik gezellig nog even een beetje vieren.

Tot gauw!!

Anoniem zei

Ja, feli.

*hoopt dat palin vandaag nog doodgaat.*

Anoniem zei

Dat is wel erg spijkers op laag water zoeken, die website over Obama al dan niet het Amerikaans staatsburgerschap bezitten. De Republikeinen hebben dit niet over genomen. Ook zijn zij niet geinteresseerd in het moslimverhaal. Vermoedelijk omdat dit hen nogal in een slecht daglicht zou stellen, daar zij zelf graag de doorgaans sociaal conservatieve moslims willen aantrekken. Er zouden ongeveer 3 miljoen moslims in de VS wonen, en daarvan is vermoedelijk een aanzienlijk deel Amerikaan. Dat verhaal van dat varken is volgens mij niet juist, Obama wilde aangeven dat McCain niet anders is dan Bush en gebruikte deze metafoor. Obama draag geen speldje op zijn revers, dit zijn politici vooral sinds 11 september '01 gaan doen. Dat je hand over je hand leggen bij de "pledge of allegiance" vind ik persoonlijk nogal onzinnig, het hele idee van trouw beloven via een vlag is eigenlijk nogal fascistisch.

Anoniem zei

BTW gefeliciteerd, Cindy.

Anoniem zei

Ik geloof trouwens niet dat Obama een moslim is, eerder wellicht niet erg religieus, maar zoals we al eerder bespraken, dat kun je in de VS als politicus maar moeilijk maken. Ik denk dat hij zijn christelijkheid wat heeft opgekrikt.

Frans zei

@ketsman:

PE is oud by the way rap is een achterhaalde muzieksijl van een stel zwaren uit een achterbuurt 20 jaar geleden. Waar is de link ?

lekkere opmerking dat je hoopt dat Palin dood gaat. waar is je fatsoen? Nooit opvoeding gehad?
Zoals het altijd al gaat: als je het op argumenten niet kan winnen wordt er grove taal ingezet.

Zegt meer dan genoeg over jou intelligentie en intelectuele vermogens...

Anoniem zei

Wel leuk, eigenlijk, dat je zo pro-Amerikaans bent. Dat zie je niet zo vaak bij Nederlanders.

Anoniem zei

Hahahaha, die 'ad hominem' Frans, 'Nooit opvoeding gehad?
Zoals het altijd al gaat: als je het op argumenten niet kan winnen wordt er grove taal ingezet.'

Argumenten genoeg, maar al sloeg ik je ermee om de oren, zag je ze nog niet.
Beargumenteer zelf maar waar Obama het over Palin heeft.
Blijkbaar, en als ik zo jouw manier van interpunctie bekijk, schort er van alles aan je eigen opvoeding, tering, waar heb jij leren schrijven kerel, en bovenal, waar ben ik godverdomme dan grof?

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=WMPYkNQlJMM

Anoniem zei

OMGWTFBBQ!!11!! Mc. Cain is grof!!

Anoniem zei

Geheheh... Welk een naïeve denkwijze, comments van een YouTube-filmpje gebruiken om je argument "kracht" bij te zetten.

Als ik nu bij dat filmpje zou commenten dat Obama het daar over Bill Clinton heeft, zou je daar dan óók blind op varen?

Anoniem zei

ja, maar er staat een comment onder het filmpie dus is het zo hoor!

Anoniem zei

Hè, naam vergeten in te vullen. Domdomdom.

Anoniem zei

Hé Frans, ik praat tegen je, zeg dan wat. Waar is je fatsoen?

*kijkt nog maar een een joetoep*
http://www.youtube.com/watch?v=nT-NMcPSBFE

Anoniem zei

Hallo Frans?
....
Krijg nou wat, "pray away the gay" werkt echt!
http://www.youtube.com/watch?v=RnLZJoPRrkc

Cindy zei

Beste Rudolf,

het doel van deze blog was om wat reacties los te maken en het ging vooral om humor ;) Ik heb geen interesse in de religie van Obama, ik somde alleen even wat dingen op voor de leukigheid en om aan te tonen dat het vuil spuien over een politieke tegenstander nu eenmaal bij de US verkiezingen hoort. Feit is wel dat het gros van de Nederlanders alles geloofd wat er over Palin geschreven is maar geen verkeerd woord over Obama, ik toon aan dat het twee kanten opwerkt en dat 80% gewoon pure onzin is.
Bedankt voor je felicitatie. En ja, ik ben pro-Amerika heel erg zelfs.

Ketsman, hou je het wel netjes?

Anoniem zei

Ik word een beetje moe van al die youtube linkjes. Alsof je met je eigen woorden je statement niet kunt onderbouwen.

Obama wordt geen president omdat (zoals ik al voorheen aangaf in een andere topic hier) hij (half)zwart is. 30 Jaar geleden werd blank en zwart nog bijna in alles gescheiden in Amerika. Rassenhaat was toen de normaalste zaak van de wereld. Dit veeg je niet in slechts 30 jaar van de kaart. Je ziet het vandaag de dag nog steeds bijna dagelijks aldaar.

Hoe krankzinnig ook... ik geloof niet dat Amerika als boegbeeld een niet-blanke president als 'machtigste' man ter wereld wil.

Maja...we shall see :)

Anoniem zei

Tijd om je te gaan schamen:
http://www.youtube.com/watch?v=to1beCIyUdM

Cindy zei

Aah ik ook eentje dan :)

Youtube linkje Gezellig :))

Cindy zei

Oh en dit is niet de eerste keer dat Obama "draait" ..

Anoniem zei

En verder, waarom zou ik moeite doen een heel verhaal in te typen voor mensen die een comment onder een youtube-filmpje voor waarheid aannemen zodra het overeenkomt met hetgeen men wil lezen.
Al het bronmateriaal bevind zich in de filmpjes, ik stel je hooguit in staat zelf een conclusie te trekken, maar ja, de filmpjes zeggen niet wat je wil horen, dus gaan we maar weer op de man spelen, hè.
Ik denk dat ik hier mijn doel gevonden heb, ik blijf nog wat hangen.

Anoniem zei

Ik zie weinig 'fact's', of eigenlijk helemaal niks, [i]he is trying to destroy her[/i], grappig, in het vorige youtoepie, wat een reply op het varkensgebeuren was, was vreselijk on-topic en handelt ook over de vuilspuiterij van de McCain-canpagne.
Het McCain-filmpje is niet alleen off-topic, het onderstreept alleen maar weer de juist FEITENLOZE onzin die in de richting van Obama geschoten wordt.
Of misschien heb je nog een filmpje waarin Obama duidelijk Palin aan het 'kapotmaken' is?
Ik zou bijna de [url=http://www.youtube.com/watch?v=AHSP1eRUaag]dailyshow[/url] er bij willen pakken

Anoniem zei

In de eerste instantie, Wie ben je om
zulke analyse uit te voeren? je blog bewijst dat dat je zeker geen idee hebt over de politiek en zeker geen benul over de politiek van de VS. Dus hou je je gewoon lekker bezig met je de zaken die je noemde... misschien doe je volgende jaar mee met de songfestival cindy, hé? Of course, the crowed also mightlaugh at you then! hehe

Anoniem zei

Oja, maar als er 'fact's' staat hoef jij al niet meer verder te kijken natuurlijk, dan is het zo.

Anoniem zei

Wat geniet ik toch van die heerlijke onzinnige anonieme reacties. Cin, weer gelukt om wat onnozelen te laten reageren!Maar vooruit, ik doe ook mee. een leuke!

Anoniem zei

Marcel is ook zo iemand die graag met modder gooit, en anderen beschuldigt van hetgeen hij zelf doet, onzin uitkramen en onnozel zijn.
En wat een kutfilmpie, kan je nog verder off-topic?

Iemand nog iets zinnigs te melden of is mijn werk hier dan klaar?

Anoniem zei

Ga nog niet weg retecool jochie!
Hier nog wat gedraai voor je

Anoniem, doe eens iets aan je Engels.

Anoniem zei

Speelkwartier is over. Rudolf, respect voor je manier van reageren.
Anderen, lees ook de reactie van Cindy eens over het humor gehalte. Ik vond de blog vrij scherp en heb er om kunnen lachen, missie dus geslaagd, Cin!

Tot een andere keer, komen jullie dan weer spelen?

Anoniem zei

Ja leuk, Marcella is van de McCain-Campagne.
Moddergooien steent!
Hier een off-topic filmpje terug:
http://www.youtube.com/watch?v=iqKaU2fZkAc
(Heb ik ook maar even snel gegoogeld hoor, als we dom gaan lullen roep ik McCain.)

Anoniem zei

HAHA, check ook de related: "McCain thinks Putin is the President of Germany"
Ik pis in m'n broek van het lachen, wat is die vent dom zeg.

Anoniem zei

Dat Obama een moslim zou zijn, is gewoon onzin. Hij heeft zelf meerdere malen gezegd dat ie christen is en regelmatig de kerk bezoekt.
Ik hoop dat Obama president word omdat hij in z'n speeches duidelijk laat zien dat hij weet wat er onder de Amerikanen leeft. McCain die dikke vriendjes met Bush is, heeft vanaf het begin alleen maar oog voor Irak, terrorisme enz enz. Maar in werkelijkheid gaat het hem alleen maar om olie, geld en macht, net als Bush. Degene die delen in die welvaart zijn Bush, z'n pappie en vele andere topmensen en miljonairs. De lijdende Amerikanen worden door hen vertrapt.
Ja, Obama heeft weinig ervaring in leiderschap maar hij heeft tenminste een warm hart voor de Amerikanen zelf. Bush, z'n pappie en McCain hebben alleen ervaring in oorlog voeren in een ander land. Maar toch denk ik, en vrees ik, dat Obama geen president word van Amerika omdat 'het tuig' van het Witte Huis al jaren stevig in het zadel zit en alleen maar voor ellende heeft gezorgd onder het volk van Amerika. Zij zullen met al hun macht en geld het Obama erg moeilijk maken. Zo ging het ook toen Bush president werd. Hoe stom kunnen Amerikanen toch zijn dat ze alweer vallen voor de 'valse charmes' van McCain. Onbegrijpelijk.

Cindy zei

Beste Mark, fijn dat mensen die een andere mening hebben "stom" zijn.
Daar komt nog bij dat McCain op geen maier te vergelijken is met Bush en dikke vriendjes zijn het al helemaal niet.

Jammer dat je weinig kennis hebt, maar ik zal je niet stom noemen en Obama geen tuig.

Cindy zei

@Marcel, leuk te zien dat je je vermaakt hebt :D

@Ketsman, je bent en blijft een schattig ventje hoor.

Anoniem zei

Hmmmmm... het raakt hier kant nog wal als ik de reacties lees.
Ik begeef me op veel sites en overal zijn interessante discussies te vinden. Misschien zit ik hier verkeerd en is de aanhang voor Palin dusdanig groot waardoor de kans op blindheid groot is.

Afijn, ik waag toch een gokje om erachter te komen hoe Palin-fans tegen de volgende, inhoudelijke zaken aankijken:

Creationisme:
creationisme zal als het aan Palin ligt worden ingevoerd op alle scholen. De wetenschap zal niet meer als lesstof worden gebruikt dus Darwin zal een grote onbekende blijven bij de komende generaties. De bijbel zal de kennis geven die Palin nodig acht. Dit vind ik zelf nogal een enge fundamentalistische gedachte

Homofilie:
homofilie is een ziekte die te genezen valt. Dit zal ervoor zorgen dat de rechten van homo's verder ingeperkt gaan worden.
http://amerika.blog.nl/interviews/2008/09/09/kerk-van-palin-promoot-bekering-van-homo-s

Abortus:
Op alle fronten is Palin tegen abortus. Verkracht of incest is geen reden om de vrucht weg te laten halen. De vrouw is in deze geen 'baas in eigen buik' meer en zal net als in vele andere landen illegale dus gevaarlijke en onhygienische praktijken op moeten zoeken met alle (strafbare) gevolgen van dien. De kinderen die toch geboren worden zullen veelal liefdeloos opgroeien (de verwekker is tenslotte de verkrachter, de vader, grootvader, oom of neef) met zeer vervelende neveneffecten waarbij we ons vast vanalles kunnen voorstellen.

in het verlengde hiervan
geen sex voor het huwelijk:
geen voorlichting op scholen en ook geen voorbehoedsmiddelen.

Milieubeleid:
overal ter wereld mag naar olie worden geboord, ongeacht de status van het gebied (natuurreservaat of niet) waardoor minder energie gestoken wordt in alternatieven.
http://sargasso.nl/archief/2008/09/07/vice-president-palin-gaat-alaska-slopen/

Over alle andere zaken zwijg ik maar liever zoals de fraudezaak, haar vermeende machtsmisbruik en ga zo nog maar even door. Dit wordt momenteel nog onderzocht en dus hou ik me bij de feiten.

Als dit hetgeen is wat we graag als voorbeeld vanuit Amerika zien dan begrijp ik geen enkele ziel meer die nog zeurt over landen waar genoemde zaken als de normaalste zaak van de wereld worden gezien. Hoe valt er dan nog te strijden tegen landen die juist deze homofobie, abortusrecht (religieus laten bepalen en niet bij de vrouw zelf neerleggen) en bijvoorneeld milieu niet zo nauw nemen.

ps. her en der heb ik een doorlink geplaatst naar wat bronnen. Dit geeft tenminste serieuze aanleiding tot een inhoudelijke reactie terug.

Kaye zei

Hmmm...Zet je wel aan het denken die reactie van John. Creationisme opleggen en Homo's 'genezen'. Vooral de vrijheid om abortus te ondergaan inperken en tegelijk sexuele voorlichting tegenhouden.

Klinkt mij bepaald onvriendelijk in de oren. Ik ben een groot voorstander van individuele vrijheid náást economische vrijheid. Wat Palin hier voor lijkt te staan is het stevig inperken van de vrije keuze op een aantal zeer persoonlijke onderwerpen als religie, geaardheid, sexualiteit en gezinsplanning.

Religieus conservatieven moet je altijd in de gaten houden wanneer ze de regels van hun -onder godsdienstvrijheid gekozen- religie aan anderen gaan opleggen.

Ik ga me maar eens inlezen in wat er bekend is over de punten van Palin. McCain is prima, maar wanneer je er een Biblethumper als Palin bijkrijgt is het nettoresultaat van het pakketje niet zo tof.

Cindy zei

Wat ik uit Palin haar mond heb horen komen is toch net even anders. Namelijk dat zij tegen het homohuwelijk is maar ook homo vrienden heeft.

Anoniem zei

Cindy toch...

en tussen haar beste vrienden zitten vast ook negers en atheisten. Dat vind ik zo'n dooddoener.

Eerlijk gezegd vraag ik me af in hoeverre je de berichtgeving (van zowel links georienteerde als rechts georienteerde bronnen) volgt over mevrouw Palin.
Mocht je geinteresseerd zijn dan kan ik je inmiddels tientallen kranten- en blogberichten sturen zodat je daadwerkelijk iets te weten komt over deze dame.

Sarah Palin is een zeer rechtse aardsconservatief. En dat ze jouw keuze is dat vind ik natuurlijk prima maar dan kom ik terug bij m'n eerdere bewering dat jij dan ver van het echte liberalisme staat.

Ik vind je reactie dan ook erg Verdonk-achtig terwijl ik had verwacht dat je met redelijke tegenargumenten zou komen.

Dit aanbod betreffende de berichtgeving geldt overigens ook voor Krijn die zich in mijn optiek serieus kritisch opstelt.
Ik kan me echter voorstellen dat je het niet op prijs stelt om op jouw blog een hele lijst met doorlinken gepost te zien.

Ik heb niet zo'n probleem met McCain al heb ikzelf de voorkeur voor Obama. Maar toen Sarah Palin (de onbekende x-factor) erbij kwam was ik volledig om en absoluut tegen. Ik ben echt geschrokken van wat deze dame als achtergrond heeft en de visie die ze altijd heeft uitgedragen. Er wordt steeds meer bekend over deze nog onbekende dame en ik hou de ontwikkelingen dagelijks bij (wat ik overigens als nieuwsfreak over vele onderwerpen doe).

Cindy zei

John, geef het gewoon op. De manier waarop jij mij aanspreekt bevalt mij niet. Misschien had je dat nog niet in de gaten, daarom zeg ik het je ronduit.
Begin een eigen weblog ofzo.
Begin zeker niet met opsommen van linkjes, ik volg ook het nieuws.

Ik heb netjes een reactie gegeven op het Homo gebeuren en verder wacht ik nu af. Al eerder heb ik aan gegeven door het religie gebeuren heen te kijken. Laat mij nu verder lekker mijn mening hebben zonder dat jij maar daar op aanvalt.

Anoniem zei

Oke, duidelijke taal.

Je bent simpelweg niet geinteresseerd in inhoudelijke discussies over welk onderwerp dan ook maar deelt liever meningen met gelijkgestemden.
De opzet van je website is me dan ook een raadsel.
Het is dus geen discussieforum maar een doodeenvoudige persoonlijke Cindy-fansite.

Ik heb nog even gekeken en inderdaad. Er wordt eigenlijk geen inhoudelijke discussie gevoerd op geen enkele blog van je. En waar het wel gebeurt kap je het resoluut af met de verkondiging dat je eigenlijk geen prijs stelt op meningen van anderen die het niet met je eens zijn. Die moeten gewoon jouw persoonlijke mening slikken, begrijpen en respecteren en geen beargumentering van jouw zijde verwachten. Die worden netjes gevraagd te vertrekken.
Je eerdere verzoek aan mij om eerst te praten over waar we het wel over eens zijn lijkt me dan ook een onzinnig voorstel omdat het niemand verder helpt. Overigens blijf ik correct in mijn beargumentering naar wie dan ook op dit forum.
Persoonlijk heb ik geen eigen site nodig. Ik heb prive vrienden genoeg en hoef dus geen hele site op te bouwen om me te omringen met vrienden.

Maar het laatste woord is zoals altijd aan jou. Ik gedraag me netjes en als je me 'de deur' wijst dan respecteer ik dat.

Vrijheid van meningsuiting?

Succes met je fanpage.

Cindy zei

Weet je John, ik heb heel veel inhoudelijke gesprekken met PvdA'ers, harstikke leuk! Zo heb ik er eentje op hyves.. we zijn totaal verschillend en staan lijnrecht tegenover elkaar. Hij heeft als voorbeelden Den Uyl en Johnson, ik Bolkestein en Reagan. Het gaat hartsikke leuk en we krabbelen elkaars hyve helemaal vol. Hij respecteerd mijn mening en ik die van hem. Wanneer ik iets vertel hoor ik hem nooit zegen dat ik niet inhoudelijk ben, dat hij meer had verwacht, dat ik dom, kortzichtig of verdonk-achtig ben. Immers kan niemand door een computer heen kijken om te zien hoe veel of weinig tijd de ander heeft. Misschien is de ander net wel ergens heel druk mee bezig.
Je zou ook kunnen lezen en zien dat ik al lang heb gezegd het niet compleet met Palin te zijn en vooral niet met haar religieuze opvattingen, maar nee.. het onderwerp moet op het moment aangesneden worden wanneer het jou het beste uitkomt... wanneer anderen dan vinden dat ze alles al hebben gezegd.. dan is dat zo.
De wereld draait niet om de Zaterdagavond van John ;)

Kaye zei

Ik hou een wat gemengd gevoel over aan Palin. Als bestuurder heeft ze een houding tegenover overheidsfinanciën en openbaar bestuur die mij aanstaat. Daarin heeft ze een kort maar duidelijk track record.
Wat ik hoor en lees over haar standpunten watbetreft individuele vrijheid staat ze me niet aan. Ze wil haar ideëen over de eerder genoemde onderwerpen als homosexualiteit, abortus en religieus onderwijs (inclusief Creationisme) opleggen aan anderen. Daarvoor wil ze de overheid dan weer als middel gebruiken.
Ze is dus bepaald niet liberaal op het vlak van individuele vrijheden, maar alleen op economisch vlak. Eerder een ouwerwetse conservatief dus.

Cindy zei

Waar ik mij ontzettend aan ergerde de afgelopen week is dat zij haar standpunt over Global Warming bijstelde, dat was niet iets wat ik van haar had verwacht. Voorlopig probeer ik niet te veel af te gaan op wat de media laat zien en horen. Zo toon ik in deze blog juist aan wat er allemaal over Obama in de rondte is gegaan waar we ook amper iets van geloven. Ik ga af op wat ik uit haar mond hoor en zal daar mijn menign ook naar vormen, mocht zij compleet afdoen voor mij zal ik dat ook gerust bloggen ;) Zo ben ik ook keihard terug gekomen van mijn mening over Verdonk!

Anoniem zei

http://farm4.static.flickr.com/3232/2854618713_4178ff59e9_o.png

Kaye zei

Ach ja... D'r wordt heel wat in het rond gebazuind. Nu roept de campagne van Obama die eerst over de rug van een 17 jarig meisje punten probeerde te scoren dat de McCain campagne een 'Dirty Campaign' hield! Dussss...

Als nieuwsconsument is het enorm belangrijk dat je de bronnen en media die je leest/hoort/ziet naar waarde beoordeeld. Zo kwam een kennis van me met een 'onthullend verhaal' uit de Volkskrant over misstanden bij de KMar op Schiphol. Ik had ongeveer 30 seconden nodig om dat hele artikel te ontkrachten. Had iets te maken 7 klachten maal 48 miljoen passagiers is hoe belangrijk?

Anoniem zei

Ik vond Palin toch niet echt goed overkomen in het gesprek met ABC/Charles Gibson. Inderdaad, haar rechts-religieuze ideeen geven genoeg redenen om te hopen dat ze niet wordt gekozen. Aangezien in de VS veel van de politieke campagnes draaien om allerlei onzinnige beschuldigingen is het eigenlijk maar eenvoudiger om vooral te kijken naar de plannen van de kandidaten i.p.v. naar hun gedrag of persoonlijkheid of wat dan ook.

Anoniem zei

Dat iemand rechts is is voor mij geen hinderpaal normaal. Verre van.
Maar het laatste wat Amerika nu nodig heeft is een rechts-RELIGIEUZE regering, voor het religieuse boezemt me angst in.
Dan wordt het even erg als in bepaalde moslimhanden waar men volgens de koran leeft.

Paul verhoeven zei het enkele dagen geleden nog, als Palin en mccain winnen dan verhuist hij terug naar Nederland.

Groeten uit Vlaanderen

Cindy zei

Hai Juppie,

dan heeft Paul Verhoeven een verkeerd beeld van Nederland, ook hier lijkt religie steeds meer te overheersen...

Mijn ervaring met de Amerikanen is dat ze hard roepen in de verkiezingsstrijd om de stem van de religieuzen te winnen, daarna gooien beide kanten met zo vreselijk veel "God bless you's" dat het niet meer opvalt, het hoort er gewoon bij... ondertussen kan je in Amerika wel 24/7 je boodschappen doen en moeten we ons hier houden aan de zondagsrust.. om maar een klein voorbeeld te noemen!

Anoniem zei

Goede zaak dat hij het Toch geworden is.

Volgers

Counter