04 juni 2008

De sigaar van Wiegel

Image Hosted by ImageShack.us


Op de eerste plaats is de VVD de enige échte brede volkspartij die ons land rijk is. In een volkspartij voelen alle groepen zich thuis het is namelijk een afspiegeling van de mensen die je in het dagelijks leven tegen komt. Veel mensen praten met een enthousiasme over Wiegel zoals ik praat over Bolkestein, twee compleet verschillende personen maar beiden VVD.

Ik ben van mening dat de VVD alle mensen aan kan spreken en het liberale gedachtengoed is niet alleen besteed aan mensen met het elan van personen als Wiegel en Nijpels.

Ik ben erg blij om naast de prachtige intellectuelen ook de zelfstandig ondernemer, de huisvrouw, de verkoper etcetera onder de leden van de VVD te vinden. Het blijft een feit dat de VVD als stoffig en elitair gezien wordt.

Het is niet de VVD die zichzelf als elitair ziet (zij weten ook wel beter) het zijn de mensen die nooit de moeite hebben genomen om verder te kijken dan de sigaar van Wiegel.

Naar mijn homepage

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Cindy,

Ikzelf ben er ook achter gekomen dat er meer is dan die elitaire stoffige VVD-er. Je moet inderdaad de moeite nemen om ze tegen te komen. Het grote publiek neemt die moeite niet, dus moeten de niet elitaire, niet al te chique, dicht bij het volk staande VVD ers zich goed laten horen......

Bolkestein is een icoon !
Wiegel is wat mij betreft passé !
Nijpels... aardige man, maar....nee !
Jozias van Aertzen.......is ok, goede burgermeester
Gerrit Zalm, geweldig leuke man

Mark Rutte.............nog steeds groeiende !
Henk Kamp......statige man, maar weet waar hij voor vecht !
Paul de Krom, duidelijk, humoristisch, en erg sterk,

de VVD van nu heeft veel te bieden en een goede toekomst..

en wat die sigaar betreft.....
daar weet ik wel een plekkie voor :-)

Cindy zei

Ed Nijpels heb ik meer mee dan met Wiegel. Maar dat is persoonlijk, ik denk dat het komt omdat hij ook een behoorlijk aantal zetels wist te behalen. Bolkestein is natuurlijk de held der helden wanneer het op kamerzetels aankomt!

Ik geloof heilig in de kracht van Mark Rutte en mocht hij het niet redden dan zie ik Henk Kamp als dé man voor de VVD. Voor de toekomst zie ik Han ten Broeke het wel gaan doen maar wie weet.. staat er ooit nog een tweede Bolkestein op.

Voorlopig sta ik 100% achter Mark Rutte en als hij de lijn van nu vast kan houden geloof ik heilig in 25+ zetels.

Volgers

Counter

Blogarchief