20 juni 2008

Verdonk het spoor bijster?

Verdonk: „Het zou mooi zijn als we een beweging konden blijven. Als we daarmee niet mee mogen doen aan de verkiezingen, dan worden we een partij.”

Hoezo mag je met een beweging niet meedoen aan de verkiezingen? Waar haalt ze dat nu weer vandaan? Van geen inhoud naar totale onzin. Of probeert ze stiekem toch een partij te worden? Mag dat wel van Kay? Misschien juist in opdracht van Kay zodat ze toch wat subsidie kunnen opstrijken. Ik stop mijn belastinggeld nog liever in de vliegtaks dan in Rita Verdonk en dat zegt heel wat!

Hoe gaat het eigenlijk met Rita en haar website? Eens kijken of zij het file probleem al heeft opgelost. Wat zie ik nu?? Rita gaat hoogstpersoonlijk de oorzaken van het file probleem onderzoeken? Uhm, Mevrouw Verdonk.. joehoe, hallo.. die zijn al bekend. Te veel auto's, te weinig asfalt, gesloten spitsstroken, wegversmallingen, wegen die niet verbreed mogen worden vanwege een gevonden zeldzame slak etcetera. Het gaat niet meer om hoe die files ontstaan het gaat er om dat ze OPGELOST moeten worden, en U mevrouw Verdonk, beloofde die files voor ons op te lossen. U riep vol vertrouwen : "IK ga de files oplossen". En nu... nu gaat u ze onderzoeken? Het is maar goed dat u nog zo veel vertrouwen heeft in mij en al mijn landgenoten, want ik denk dat u het vertrouwen in uzelf zo langzaam aan wel kwijt bent. Van wantrouwen naar vertrouwen Van vertrouwen naar wantrouwen! Die past beter en die eerste had u toch maar van Mark Rutte gepikt.

Ik wil u nog wel bedanken voor de 25.000+ lezers op mijn weblog op 1 dag, waar een nieuwsbrief niet goed voor is ;)


Naar mijn homepage

Geen opmerkingen:

Volgers

Counter

Blogarchief