01 juni 2008

nog 6 weken en 2 dagen


Voor de verandering eens een persoonlijk weblogje. Over 6 weken en 2 dagen zit ik met mijn wederhelft in een vliegtuig van de maatschappij British Airways (soms zou je willen dat er echt een God bestond zodat je zou kunnen roepen ; "God sta mij bij" ) om vanaf Amsterdam via Londen naar New York te vliegen. Wat gaan wij doen in New York?

Op 15 Juli komen wij om ca. 11:30 uur aan (plaatselijke tijd), dan racen wij per taxi naar het geboekte Hudson Hotel (Central Park West) om onze koffers af te gooien en NY City onveilig te maken! Misschien bestaat er nog een kans om iets op te vangen van de MLB All star game in het Yankees stadion maar mijn hoop daar op heb ik laten varen. Op het programma voor de 15e staan vooral interessante afspraken met mensen in de muziek business en toegeven aan mijn shopdrang. In de avonduren zullen wij vertoeven aan de bar van een hotel met wederom interessante mensen uit de muziek industrie.

16 Juli, op de dag gaan we toegeven aan de shopdrang en snel de plekken bekijken die je gewoon gezien moet hebben zodat we er foto's van kunnen maken om aan het thuisfront te tonen. En dan.. Hét grote moment, per taxi rijden wij tegen de avond naar Queens om onze VIP tickets voor hét concert van de eeuw op te halen, ik kan het Shea stadion al zien wanneer ik mijn ogen sluit.
Billy Joel is de hoofdpersoon tijdens het afsluitende concerten in het Mets stadion; "The last play at the Shea, from The Beatles till Billy Joel". Na het lopende Baseball seizoen zal het Mets stadion afgebroken worden. Billy Joel zal niet de enige artiest zijn maar daar mag ik niet over uitwijken.

17 Juli, bijkomen, lunchen met Victoria Shaw en vooral maar weer toegeven aan die drang.

18 Juli, zie 16 Juli, want ook bij het tweede en tevens laatste concert zullen wij aanwezig zijn!

19 Juli, Naar The Bronx voor een honkbalwedstrijd, Yankees - Athletics en verder programma nog nader te bepalen.

20 Juli, uitchecken en de dag volmaken tot we om 23:00 uur (plaatselijke tijd) weer terugvliegen via Londen naar Amsterdam.

Het aftellen is nu echt begonnen!

Naar mijn homepage

Geen opmerkingen:

Volgers

Counter

Blogarchief