25 juni 2008

Illegale Chinees mag niet langer vastzitten

Doet Albayrak eens iets goed, gaat de rechter weer tegenwerken.

Het is onbegrijpelijk dat Illegalen van de Nederlandse wet gewoon de illegaliteit weer in mogen. Hoe kunnen we dan ooit van ze afkomen? Ik denk dat het verstandig is om een centrum op te zetten waar uitgeprocedeerde asielzoekers en illegalen moeten wachten op hun uitzetting al duurt het jaren. In en om die centra zou je dan wel extra beveiliging kunnen inzetten? Of mag dat ook niet? Ik wil best vrijwillig een oogje in het zeil houden ;) Het is natuurlijk niet zo dat ik tegen de rechtspraak in opstand kom maar ik zou willen weten wat de mogelijkheden dan kunnen zijn om de illegalen uit de illegaliteit te houden.

Naar mijn homepage

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ook wel lekker van China, om deze persoon gewoon geen toegang te verlenen. Zo laten zij het probleem hier zitten...

Anoniem zei

Dat is ook zo maar vooral de Illegaal is fout, meld je aan, verbrand je paspoort niet en doe alles volgens de regels!

Volgers

Counter

Blogarchief