06 april 2008

Een Hyves krabbel voor Rita Verdonk


Ik weet het niet hoor, Rita. Je had mijn stem tijdens de tweede kamer verkiezingen, je had mijn stem tijdens het lijsttrekkers circus, ik heb mijn VVD lidmaatschap opgegeven voor je. En wat zie ik nu?? Wat hoorde ik afgelopen Donderdag?? VVD punten. Punten uit de nota immigratie en integratie van Henk Kamp. Koopzondagen?? Kom op Rita, daar is de VVD al lang en breed actie over aan het voeren. Een inbreker aan kunnen pakken zonder dat jij strafrechtelijk vervolgt kunt worden.. ach, Rita toch, je weet heel goed dat Fred Teeven en Laetitia Griffith al met een wetsvoorstel bezig zijn.

Dan nog wat mij het meeste steekt. Jij hebt mijn stem gekregen om je in de kamer te laten horen, wat doe je nu met mijn stem?? Niets! Ik heb geen stem meer in Den Haag. Bedankt hoor, Rita!


13 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk eens aan een krabbel zoals krabbels moeten zijn. Duim omhoog voor je.

Anoniem zei

Top!

Anoniem zei

Zo heb ik er nooit over nagedacht.
Ze heeft mijn stem ook gekregen.
Goed van jou.

Anoniem zei

Ik zou zeggen, laat je horen. Het is te gek voor woorden dat Rita wegkomt met wat "verpakte" standpunten van de VVD.

Anoniem zei

Waarom geven wij Rita niet eens even de ruimte om haar stadpunten waar te maken.

Anoniem zei

@anoniem, die heeft ze al duidelijk gemaakt. de overige twee mag haar achterban verzinnen. 1 punt is al bekend, de meerderheid beslist.. zegt Rita. Dus de Doodstraf staat al vast op de agenda.

Anoniem zei

Excuus @anoniem. Ik las te snel, wie geeft haar de ruimte niet om haar standpunten waar te maken? Ik wel hoor. Maar dan wel eigen standpunten.

Anoniem zei

Da's een vrouw naar mijn hart. Zij zou mijn voorbeeld kunnen zijn. De eerste echte zinnige bijdrage die ik tot nu toe heb gelezen.

Ik ben dan ook benieuwd of er zinnige reactie's gaan komen. Op mijn kritische krabbels krijg ik meestal maar wat onzinnige tegenargumenten of het wordt genegeerd...

Anoniem zei

Cindy, Iris, twee TOP vrouwen!
Volgens mij zijn jullie zo weer terug bij de serieuze, echte liberalen met oplossingen en duidelijkheid, de VVD. Rita trekt steeds minder serieuze ondernemers aan en alsmaar meer meer idioten die niets geven om eerlijk en open discussieren. Elke zichzelf respecterende ondernemer wil toch een goede en heldere financiele boekhouding? Een stabiel onderbouwd financieel plan? Onee, natuurlijk geldt dit niet voor de louche ondernemers. Die houden liever alles stil om dan later macht en invloed te kopen en hun investering te verzilveren. Dat noemen we ook wel eens de boel 'zwart' regelen.

Volgens mij gaat de VVD een hoop terug winnen als het de rechts-liberalen betreft. Mij heeft de VVD in ieder geval weer teruggewonnen na het aanschouwen van die hele USA-toestand.

Tenenkrommend.

Anoniem zei

Wat grappig. Een "jonge rechts liberale moeder" die op mijn weblog aangeeft het grotendeels met mij eens te zijn. Terwijl mijn stukje zich slecht verhoudt met ToN en PVV. Ik beschouw mijzelf als links vrijzinnig. Ben benieuwd waar jij als "zwevende kiezer" uiteindelijk belandt.

Anoniem zei

@Gertjan Ik ga een nieuwe domeinnaam registreren, ik ben weer terug bij mijn oude, vertrouwde partij.

Ik gaf in eerder blogs al aan dat ik na dit weekeinde niet meer zou zweven, nou Donderdagavond kwam ik thuis uit Amsterdam van het TON spektakel en toen was het al duidelijk. De PVV heb ik niets mee, behalve dat ik het goed vind dat Nederland flink wakker gehouden word.

Ik kwam er afgelopen week ook al achter dat ik het volledig eens was met standpunten van de SGP en de SP :D Slechts in twee kwesties hoor, Fitna en het debat over de 19-jarige homoseksuele Iranier. Grappig.

Maar ik ben weer gewoon terug bij mijn VVD.

Anoniem zei

Goedzo Cindy,

Tot inkeer gekomen. Rita is teveel op macht belust.

Terug naar de VVD.......
Blijft voor mij een oorlogspartij.
Ook Kamp draagt de zware last van een foute oorlog in Afghanistan en steun aan de inval in Irak.
Per saldo oorlogen die door hun fiasco weer veel haat zaaien tegen het westen.
JSF jager: ondernemerschap voor de staat op risico van de belastingbetaler.
Vrijheid van keuze gereduceerd tot o.
Niet zo fraai voor een ondernemers partij die vrijheid hoog in het vaandel heeft.
VVD blijft de partij van het groot kapitaal: steunen blind het kans- en gokspel van aandeelhouders flitskapitaal waar alleen directies beter van worden ten kost van werkenemers loyaliteit en motivatie.
Doorgeschoten marktwerking op diverse gebieden....
Ach geen enkele partij is perfect.
Als kleine ondernemer zweef ik nog wat verder.......

Anoniem zei

Beste Hugo,

sinds wanneer had de VVD een merderheid in de kamer en konden zij alles alleen beslissen? ;)
Sorry, even een kort antwoord, krijg visite!! Ik ga wel kijken naar je tekeningen straks, ik kan eigenlijk wel een leuke gebruiken, hahaha

Volgers

Counter

Blogarchief