03 april 2008

Rita Verdonk verkeerd uitgelegd

Wat wil Rita Verdonk zeggen met "het consequent luisteren naar de achterban"? Niet dat, wat sommigen suggereren. Het zal niet zo zijn dat heel Nederland maar klakkeloos inspraak gaat krijgen. De website van Trots op Nederland zal uitgebreid worden met diverse fora waar de opinie van de Nederlanders gepeild zal worden. Discussieren over actuele zaken met gemiddelde Nederlanders dus. Niet echt vernieuwend, Mevrouw Verdonk zou alleen maar op websites als NuJij hoeven te kijken om een goed beeld te krijgen van wat er in het hoofd van de Nederlander afspeelt. Toch is het leuk en zeker iets waar ik, maar al te graag, mijn mening zal laten horen.

Vanavond de lancering van Trots op Nederland, om 21:00 uur zal Rita haar, langverwachte, speech houden. Ik ben zeer benieuwd hoe vernieuwend haar ideeën zullen zijn. Komt zij met oplossingen voor het file probleem? Hoe zal zij omgaan met het, zeer gevoelige, hoofdstuk over de Islam? Wat gaat Trots op Nederland doen aan de steigende armoede onder zelfstandigen? Morgen kunt u mijn verslag en mening hier lezen.

Vergeet het debat voor en over Mehdi Kazemi vandaag niet, om 15:15 uur zal het beginnen. Ook over het debat zal ik zo spoedig mogelijk mijn mening plaatsen. Laten we hopen op een juist besluit van Mevrouw Albayrak.

Geen opmerkingen:

Volgers

Counter

Blogarchief