07 april 2008

Rita's wiki op slot na zo veel zinnige bijdragen

















Mijn mond viel open van verbazing na het lezen van het nieuws over de Trots op Nederland website.
Waarom kan je niets meer bijdragen aan de wiki pagina's?

Zo ontzettend veel geweldige suggesties. Ik weet zeker dat er een grote meerderheid van het Nederlandse volk een gratis jacht wil hebben! Wat een prachtig punt, daar kan Rita toch niet omheen? Immers, zij zegt zelf : "Rita hoort het graag van je en de meerderheid beslist!" Rita, afspraak is afspraak! Ik eis een gratis jacht.

Laten we eens iets dieper ingaan op de suggesties en er een aantal plaatsen. Gewoon om eens te zien wat de gemiddelde Nederlander graag wil.


Geert Wilders
Waterstofperoxide gratis verkrijgbaar op iedere straathoek

Geld
De gulden moet weer terug. Ik wil weer kunnen zeggen: Een knaak voor die aardappelen, en daar ben ik trots op.

Gemeenten
Buitenlandse gemeenten moeten uitgezet worden.

Goochelen
Hans Kazan moet geholpen worden, want hij had vroeger altijd zo'n mooi programma op de televisie.

Horeca
Zou gewoon weer met een K geschreven moeten worden. Horeka! ziet er toch meteen veel leuker uit? Zeker in de zin: Eureka een horeka gelegenheid!

Indentificatie
Iedereen die nog eens indentificatie zegt, moet per onmiddelijk naar Drenthe worden gedeporteerd

Jacht
Iedereen zou er een moeten hebben

Kane
Kane is een band waar geen Nederlander trots op is of trots op kan zijn, zelfs de moeder van Dinand niet. Ik stel voor om deze band te ontbinden. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zal op zijn minst getracht moeten worden deze band te weren op podia die subsidie van de Staat ontvangen.

NAVO
Dit programma moet van de buis af. elke dag propaganda van de linkse kerk op tv van mijn belastingcenten.

NOVA
Nederland moet hier per direct uit stappen. De NOVA kost ons alleen maar geld. Geld dat we ook kunnen gebruiken om onze eigen welstand op te krikken in plaats van uit naam van de NOVA in andere landen oorlog te voeren waardoor er steeds meer vluchtelingen naar dit land komen, die dan ook weer allemaal willen meeëten.

Schubbekutveen
Moet opgericht worden

SMS
Verbod op SMS'en. De taalverloedering kwam door de allochtonen maar ook een beetje door alle Nederlanders met een mobiele telefoon. Het gebruik van SMS gaat gepaard met vreemdsoortig taalgebruik.

•Het kan een SMS-duim veroorzaken
•Veel relaties lopen op de klippen door SMS geflirt
•Bedrijven smeren je contracten aan wanneer je ergens een keer op gereageerd heb
•Slecht voor onze taalontwikkeling
•Mensen SMS'en terwijl ze fietsen en dat is gevaarlijk


Zee
De regels voor vaartuigen op zee zijn simpel: niet links, niet rechts maar rechtdoor! Hou Zee!

Ruimteschepen
Ik besef dat er door veel mensen lacherig over wordt gedaan, maar er is steeds meer bewijs dat wij geregeld in contact komen met ruimteschepen. Ik zou Rita van harte willen aanbevelen om de werken van Dr. H. Weggelaar hierover te raadplegen.
De financiering van de landingsbaan nabij het binnenhof moet transparanter.


Kurk
Kurk is ontzettend nuttig, milieuvriendelijk, goedkoop en veelzijdig basismateriaal dat in Nederland veel meer gebruikt zou kunnen worden, zoals dat nu al in Portugal gebeurd. Nederland zou het in tal van sectoren kunnen inzetten: ik denk specifiek aan in het ondewijs, in de zorg en natuurlijk vooral bij Defensie.

Yab-Yum
Nergens worden betere plannen gemaakt dan in de jacuzzi van Yab-Yum. Onder het genot van champagne en een Thaise Masseuse wordt wetgeving beter dan waar ook gemaakt. Daarom pleit ik voor heropening van deze sociëteit!

Hele zinnige bijdragen in keurig en correct Nederlands. Hier kunnen we tenminste iets mee. De nieuwe politiek is geboren, leve politiek 2.0!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar ik niet per se mee zeg dat Verdonk heel charismatisch is.

Anoniem zei

Jammer dat Verdonk niet gewoon een partij is begonnen met een eigen programma. Een stevig rechts-liberaal programma zou welkom zijn. Dat met een charismatische leider is een weg tot succes.

Anoniem zei

Die aanvulling was wel nodig ;)
Maar inderdaad, ik ging naar Amsterdam en dacht een aantal hele goede standpunten te zullen horen. Onnozele oneliners zonder inhoud en de helft komt uit het VVD programma en is al lang een wetsvoorstel voor ingediend. Rita heeft afgedaan voor mij.

Anoniem zei

Dat kan ik me voorstellen. Ik zag Verdonk tot voorkort nog als mogelijke optie voor mijn volgende stem, maar dat heeft ze tot nu toe nog niet kunnen winnen. Mijn stem op dit moment zou naar Kamp gaan. Afgelopen verkiezingen heb ik op Hans van Baalen gestemd.

Anoniem zei

Op dit moment zou ik heel erg twijfelen tussen Fred Teeven en Henk Kamp. Fred gun ik het gewoon heel erg, die man is zo aardig :)
Vorige verkiezingen is mijn stem naar Verdonk gegaan, daarom ben ik ook zo kwaad nu, ze doet er verdorie niets mee!

Anoniem zei

Het was gezellig, maar ik ga nu naar Pauw&Witteman kijken.
Groeten.

Anoniem zei

Ik kon het toch ook niet laten om Rita, (na haar van mijn hyves te hebben gehaald) te tikken ;) In haar "wie, wat, waar op hyves staat "druk aan het werk @tweede kamer.
Dus ik heb haar getikt met de vraag "wanneer ga je je wie, wat, waar eens waarmaken, Rita" En dat was het dan, het is over de liefde tussen Rita en mij. Maar humor moet kunnen!

Volgers

Counter

Blogarchief