11 april 2008

En toen ging de telefoon


"Goedemorgen Mevrouw Schneider U spreekt met *** van de Fractie Verdonk".
(eerste aarzeling kwam al op om te interrupteren, fractie?? Sorry maar er is geen fractie Verdonk wel een lid Verdonk die niets doet met haar zetel in de kamer.
Maar netjes als ik ben liet ik de goede man spreken).
De man vervolgde zijn gesprek "enige tijd geleden bezochten wij uw website zwevende-kiezer.nl en waren zeer te spreken over de inhoud."
(Ja hallo, waarom kreeg ik toen geen telefoontje?)
Ik antwoordde netjes met "en nu niet meer!"
"Nee", zei de fractie meneer "tot onze verbazing zagen wij het VVD logo op uw pagina." (Ik kon met moeite een lach onderdrukken)
"Inderdaad, ik zweef niet meer en ik kan mij niet meer vinden in de woorden en presentatie van Rita Verdonk"
Kleine stilte.... "Hoezo kunt u zich niet meer vinden in de punten van Rita Verdonk?"
(Zal ik, of hou ik mij in? Schoot door mijn hoofd. )
"Ik kan mij wel vinden in de standpunten daar het om VVD standpunten gaat maar ik kan mij niet vinden in de presentatie van Rita.
Ja, ik ben er bij geweest in Amsterdam. Zij pikt alle punten van de VVD en nota bene zelfs punten waar al wetsvoorstellen over zijn ingediend. De presentatie is belachelijk en staat mij totaal niet aan.
Ik ben weer lid van de VVD en dat blijf ik ook." (erg fel kwam dat er uit)
De meneer stotterde wat en wenste mij succes, waarop ik de fractie (:)) ook veel succes wenste.

Toen ik eenmaal de telefoon neer had gelegd kwam de boosheid opzetten. Is dit niet een manier van verloren zieltjes redden?
Waarom geen reactie toen Verdonk blijkbaar blij was met de inhoud van deze weblog?
Waarom geen reactie over Mehdi Kazemi? (niets, absoluut niets)
Waarom geen antwoord op mijn vragen? En waarom nu wel?
Het geslijm richting Verdonk begint blijkbaar te wennen en de rotte appels moeten snel aangesproken worden op hun gedrag.

Deze voormalig Zwevende Kiezer is nog nooit zo blij geweest om niet te zweven.
Ik voel mij zo ontzettend thuis en op mijn plaats bij mijn VVD en iedereen moet het horen!
Al die mensen die wegtrekken bij de VVD komen er op terug, Mark my words, met de nadruk op Mark!


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik lig in een deuk. Ik hoop dat Rita snapt dat het er toch niet gaat lukken

Anoniem zei

Iemand vroeg mij zojuist hoe de "fractie" aan mijn telefoonnummer komt. Ik heb mij ooit aangemeld omdat ik zo aan het zweven was. Ik denk dat ze mijn telefoonnummer nu wel weggegooid hebben ;)

Welk topic zouden ze het leukste vinden? De Hyves krabbel of toch de zinnige bijdragen op de wiki?

Anoniem zei

Ik was ook wel nieuwsgierig maar was niet uitgenodigd wellicht om mijn achternaam ;-)

Anoniem zei

Ik kreeg de kaarten waarschjnlijk vanwege mijn zwevende kiezer status ;) Ze hadden ze beter aan een ander kunnen geven dat had voordeliger voor ze uitgepakt! Door die rare vertoning in Amsterdam ben ik niet langer aan het zweven :)

Anoniem zei

ik was ook niet uitgenodigd, maar ik denk dat ik weet waar dat aan lag :)

we hebben namelijk het vermoeden dat onze site stevig gescreend wordt door tonl. Af en toe gebruiken we bewust een nieuwe kreet, en die verschijnt dan meteen bij Rita!!

Welk een eer!!!!

Francois

Anoniem zei

Francois het is niet uitzonderlijk, Rita pikt er lustig op los. Ik vraag mij af waar zij blijft in het debat als zij plots zelf woorden moet verzinnen!

Volgers

Counter

Blogarchief