01 mei 2008

Intolerante allochtonen


Een homo modeshow op het Rembrandtplein in Amsterdam is gisteren ernstig verstoord door allochtone jongeren. Een model werd door tien jongeren van de catwalk getrokken. Mike Dupree probeerde zich te verdedigen en toen een omstander te hulp schoot liep het uit op een vechtpartij.

Is zelfs Amsterdam geen tolerante stad meer? Volgens getuigen gaat het duidelijk om allochtone jongeren met een Moslim achtergrond. Ik ben het zo zat, die Moslims die hier de boel verzieken, ons prachtige, tolerante Nederland veranderen in een land waar Homo's bang moeten zijn. De PVV springt er handig op in daar ben ik heel blij mee. Ik hoop dat het kabinet hier toch echt iets mee gaat doen. Al hoeven we, denk ik, weinig te verwachten van de Christenen en de Pvd Allochtonen. Dit is gewoon te ziek voor woorden. Nederland en homoseksuelen gaan zo goed samen, dat mag nooit veranderen!


Naar mijn homepage

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal mee eens!
Weg met die intolerante rotjochies! Bevalt het niet, dan ga je toch iets anders doen. Er zijn genoeg plekken waar geen homo te vinden is (Bristol, Wibra, voetbalcafé's). :)

Niemand hier zit te wachten op dit soort middeleeuwse opvattingen en praktijken!

Of ben ik nu erg intolerant bezig??? ;-)

Gemeente Amsterdam... regering: onderneem nu eens actie!! Beschermen van de ene bevolkingsgroep ten koste van een andere? Dat kan natuurlijk niet.

Cindy zei

@Sebastiaan

Lik-op-stuk beleid zou hier op de plaats zijn. Oppakken en direct voor de rechter, vastzetten en geen werkstraf. Fikse boete.. en misschien toch een werkstrafje.. schoonmaken bij de mode academie ;)

Anoniem zei

Ik vind het belachelijk dat er door de homowereld hun wereld wordt opgedrongen, mensen die geen homo zijn moeten het maar normaal vinden.
Ik vind het niet normaal en zal het NOOIT normaal gaan vinden.
Als homostellen zichzelf kunnen voortplanten zal ik het normaal vinden maar dat zal NOOIT kunnen omdat onze Schepper ons niet zo geschapen heeft.
God didn't create Adam and Steve but Adam and Eve!

Cindy zei

Wie dringt nu wat op, anoniem? Ik vind het belachelijk dat jij mij het verhaal van Adam & Eva opdringt.
Ik vind het verschrikkelijk dat jij mij God opdringt.
Ik vind het afschuwelijk dat jij beweerd dat we door "God" geschapen zijn en dat je dat aan mij opdringt.

Anoniem zei

@anoniem,jij staat er dus achter dat de nazislam net als hun nazivrienden in WO2 de homo's mogen doden,ophangen en wat al niet meer.Dan moet jij eens op dumpert.nl gaan kijken.Dan zie je homo's aan hoogwerkers bungelen.In de middeleeuwen hebben de kerken ook complete volkeren uitgemoord,net als de moslims door alle eeuwen heen.Daar zal jij vast een stijve van krijgen van die foto's van hangende homo's.Dat moeten orthodoxe Christenen en moslims goed doen.De orthodoxe Christen zijn ook 1400 jaar achtergebleven met hun bekrompenheid en achterlijke denkbeelden.

Anoniem zei

@ Anoniem:

Heeft jouw God je geen naam gegeven?? Ik word wel zó mowe van mensen die een antropomorfische personificatie er bij halen om een excuus voor hun intolerantie te hebben. Wel eens bedacht dat jouw idee van een god wel eens erg fout kan zijn?

Anoniem zei

Dat er homo's zijn is normaal. Dat ze trouwen ook. Immers een huwelijk is zó overbodig. Wat ik wél enorm storend vind is dat ze kids adopteren en grootbrengen. Dat kan absoluut niet de bedoeling zijn en daar heeft de regering toentertijd ook een grote fout mee gemaakt.

Wat betreft die rampidioten die de boel verzieken: maandje strafkamp met commando's en vervolgens maandje werken in de zorg!

Cindy zei

Ik heb daar geen mening over, Simon. Ik weet niet of het beter of slchter is om door een papa en een mama of twee mama's of papa's opgevoed te worden. Het lijkt mij wel dat je altijd nog beter af bent bij twee papa's dan bij een Papa en Mama Fritzl ;)

Anoniem zei

Dat homogedoe is eenziekte, waarvan JULLIE de tumor bezitten.

Cindy zei

Anonieme intolerantie over homoseksualiteit is een laffe daad maar uit JULLIE richting komen wel meer laffe daden.

Volgers

Counter

Blogarchief