30 mei 2008

Boycot de NOS?


Wat een actie van de NOS, via de website nos.nl is "Beyond Fitna" te zien. Eerder was er geen plek voor Fitna van Geert Wilders. En nu? Ik vind dit een actie waar ik wel woorden voor heb maar ik denk dat niemand die woorden uit mijn toetsenbord wil zien komen. Iran propaganda wel, de waarheid niet. Iedereen moet zien hoe barbaars en afschuwelijk Iran is, niemand hoeft een gehersenspoelde vrouw te horen zeggen hoe blij ze is dat ze een hoofddoek mag dragen. Het zou mij niets verbazen als die arme vrouw buiten beeld bedreigd werd.

In het verleden ben ik vaak aangesproken over mijn houding en mening richting Iran, iedereen weet nu wel dat het geen nut heeft om mij proberen te overtuigen van de goede bedoelingen van Iran, simpelweg omdat die er niet zijn. Ik sta dagelijks in contact met Iraniërs omdat ik van feiten hou en ik hou alleen vast aan die feiten die zij mij geven.

Kom op met dat Europese verdrag zodat wij als één sterk Europa een sterk front kunnen vormen tegen landen als Iran. En de NOS? Ook de stekker er maar uit, net als uit het kabinet.

Naar mijn homepage

1 opmerking:

Anoniem zei

Wilders heeft gelijk: Nederland is nu al bang aan het worden...

Volgers

Counter

Blogarchief