05 mei 2008

PVV wil Maastrichtse Marokkanen land uitzetten


Gisteren schreef ik al over het drama in Maastricht waar 15 Marokkanen een vader en zijn twee zoons met knuppels en stokken in elkaar sloegen. Nu lees ik zojuist dat wederom de PVV met harde maatregelen komt die, naar mijn mening, de enige juiste maatregelen zijn voor dit tuig. Berechten en uitzetten. Ik vind het ontzettend fijn om te lezen dat niet alle fracties uit de tweede kamer het reces zo nauw nemen, Nederland draait namelijk gewoon door (letterlijk en figuurlijk) ook wanneer kamerleden vakantie vieren. Ik wacht nu met smart op de VVD standpunten inzake de herschrijving van de geschiedenisboeken en dit gebeuren. Respect voor de PVV van mijn kant, al ben ik het niet vaak volledig met ze eens en zouden ze beter iets kunnen nuanceren, ze zijn er wél altijd!

Naar mijn homepage

3 opmerkingen:

Unknown zei

Het land uitzetten! Goed idee. En zet dan meteen ook alle andere criminelen het land uit, inclusief de autochtonen die zinloos geweld gebruiken. Opgeruimd staat netjes.

Cindy zei

Voor de autochtonen moet het lik-op-stuk beleid gaan gelden. Je kan iemand nu eenmaal niet statenloos maken, wellicht kan er geruild worden met liberaal denkende onderdrukten in middeleeuwse landen?

Anoniem zei

zal wel verdiend zijn

Volgers

Counter

Blogarchief