19 mei 2008

Verdonk blijft aangifte doen


Verdonk doet aangifte wegens smaad tegen de demonstranten die vrijdag protesteerden tegen haar komst naar het Oranjehotel in Leeuwarden. Verdonk doet aangifte tegen de anti-IND website waar ik gisteren over schreef. Goed van haar! Maar dan blijft de vraag toch hangen, waarom geen aangifte tegen de vermeende oplichter door wie Rita voor 135.000 Euro het schip in ging?
Rita's eigen woorden :"Mijn wil om dingen op te lossen, is sterker dan mijn angst om op mijn gezicht te gaan." Dan verwacht je toch dat zij deze oplichting uitgezocht wil hebben? Als het geld nu uit de partij bewegingskas moet komen dan hebben veel mensen dus toch voor de toegangskaarten betaald, misschien zelfs mensen die helemaal niet bij de lancering aanwezig waren. Misschien heeft u wel geld gegeven aan de beweging en heeft u mijn kaart betaald. Bedankt daar voor!
Eigenlijk denk ik dat er helemaal geen gulle gever was. Ik denk dat Rita de kaarten niet verkocht kreeg. Een half lege zaal staat natuurlijk niet erg Amerikaans. Het zal wel weer een "Kay" idee zijn. Speculatie? Ja maar dat werkt zij zelf in de hand door dit soort niet-acties.

Naar mijn homepage

Geen opmerkingen:

Volgers

Counter

Blogarchief